Hei,
Omat merkistö: ISO-8859-1
Olen lähettänyt PM sinulle joka sisältää linkin viestiin näyttäen viestin ongelma.
Hei,
Omat merkistö: ISO-8859-1
Olen lähettänyt PM sinulle joka sisältää linkin viestiin näyttäen viestin ongelma.
Viimeksi muokannut norku; 11-03-11 at 12:31.
olet oikeassa. Tämä on koodaus virhe. En voi jäljentää se minun testifoorumi.
Tämä syntyy vain, kun joku tekee post päässä käännetty sivu.
(Muistaa - jos haluat lähettää ranskaksi - sinun pitäisi olla sinun usercp ranskan kielen asetettu.
Yritin korjata tämän bugin eilen - ja yleisesti ole utf foorumi vBulletin on ongelma koodauksen merkkien ASCII-koodin alle 256.
Tein uuden lankana bug osio vBulletin ja yritän löytää ratkaisu tämän bugin.
Yleisessä Jos teit post ranskaksi (ja ovat usercp Ranskan kielellä) normaalista (ei käännetty sivu) kaikki on ok. Tämä tapahtuu vain, kun yrität lähettää siitä käännetty sivu.
Ah, okei. Kyllä, olen kopioinut osan Ranskan Wiki ja liittää se.
Kuitenkin, kun olen valinnut foorumini kieli kuin saksa, ja sitten kirjoittaneet saksaksi, hahmot yhä Näytä html numerot, kun voin muokata kyseiseen virkaan tai klikkaa nuolta käännetty viesti ....?
kyllä olet oikeassa. katsoa minun kaksi viestiä - fisrt yksi valmistettu ole käännetty sivu (Englanti) - mitään ongelmaa, kun haluat muokata sitä.
Toinen on valmistettu käännetty (puola) sivu, ja tässä on ongelma - kirjainten ASCII-koodi, 256 - väärä koodaus - kerroin tämän vian on vBulletin ja yritän korjata sen.
Olen työskennellyt sen kanssa vBulletin joukkue:
Foorumin ASCII kysymys
Nyt meillä on viikonloppu. jos se on ok sinulle voimme aloittaa tämän aiheen jälkeen viikonloppuna?
Viikonlopun aikana aion työskennellä vBulletin joukkue.
Viimeksi muokannut kamilkurczak; 11-03-11 at 13:25.
Kyllä, tietenkin
Kyllä, voit jättää sen aktiivinen. Kuten tiedätte virka Englanti on käännetty hyvä
Olen huomannut minun testifoorumi että UTF-8 foorumi tätä asiaa ole olemassa.
Tarkista tietokannassa miten viestit säilytetään (voit liittää tässä esimerkki Venäjän viesti)
Viimeksi muokannut kamilkurczak; 11-03-11 at 13:31.
Minulla on hyvä tieto.
Löysin ristiriidassa vBSEO global_complete koukku
Voitteko tarkistaa sen?
Viimeksi muokannut kamilkurczak; 11-03-11 at 13:54.
Miten voin tarkistaa sen?
admincp-> plugins & Product -> Plugin Manager -> global_complete koukku vBSEO -> poista käytöstä.
Mutta kuten kirjoitin -> ei SEO linkit jos poistat sen. Minun täytyy tarkistaa vBSEO koodi ja integroida se.
Nähdään jälkeen viikonloppuna