OK, minulla on admincp kansion nimeksi: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
(Myös määritetty sisällä config.php)
Kun goto: vBET Työkalut, Cache Cleaner
Saan seuraavan virheilmoituksen:
Varoitus: require_once ([polku] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-kerran]: failed to open stream: Tiedostoa tai hakemistoa vuonna [polku] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed opening tarvitaan '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d code on line 9
Tarkasteltaessa virhe, tämä johtuu kova koodattu / admincp / polku
Jos voin nimetä admincp takaisin "admincp" (samoin kuin palataan vuonna config.php) ja palaa vBET Työkalut, Cache Cleaner
Cache Cleaner nyt näyttää n oikein.
Kuitenkin, kun clearing-tietokanta välimuistin (ole testannut vieras tiedostot).
Vaikka tehtävä näyttää täysin oikein ja todellakin Tyhj koska olen tarkistanut tietokantaan phpmyadmin.
Saan seuraavan virheilmoituksen:
Varoitus: Laiton offset Kirjoita isset tai tyhjä [polku] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 106
Varoitus: Laiton offset kirjoittaa [polku] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 108
Varoitus: Laiton offset kirjoittaa [polku] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 113
Kaikki apu näiden kysymysten ratkaiseminen olisi arvostettua.
-
PÄIVITYS:
Saan myös laiton Offset virhe kaikki minun muut vBET Asenna n, joten tämä on Bug.
Plus Saan myös ensimmäinen virhe jos nimeän admincp minun muita vBET Asenna niin tämä on myös Bug.