tiedot lähetetään.
tiedot lähetetään.
Thanks. Aion aloittaa työskentelyn palvelimella.
Lisäksi voit yrittää käyttää SEO linkit (ilman vBSEO).
vain mennä admincp-> vBET-> tärkein ja aseta vaihtoehto:
Käännös linkit tyyppi että Luo URL n mukaan SEO linkki konsensus (eli "/ en / osoite)
Tämän jälkeen sinun pitäisi lisätä sinulle. htaccess tiedosto foorumeihin kansioon tässä säännöt:
Code:#RULES for SEO translation links without any SEO engine (on raw vBulletin links) #If you are using vB 'Mod Rewrite Friendly URLs' then put those rules JUST BEFORE vB rules RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [QSA]
Hello,
Yritä nyt - pitäisi toimii nyt. Voitteko vahvistaa sen?
Toiseksi - tämä asia voidaan erityistä vain tätä testifoorumi. Sen pääasiallinen foorumi Tämän pitäisi toimii täydellisesti.
näyttää hyvältä nyt.
kiitos.
siirtää sen minun elää foorumi pian.
yrittänyt käyttää SEO mutta sain 404 virhe:
Ei löydy
Pyydettyä URL / testvb / forums / pt / forum.php ei löytynyt palvelimelta.
Lisäksi 404 Not Found virhe oli havainnut kun yrittää käyttää ErrorDocument käsitellä pyynnön.
vain setup minun elää foorumi, myös sama ongelma. mitä muutettiin korjata minun testifoorumi?
Olen poistanut sen minun elää foorumilla.
Viimeksi muokannut Schmike; 04-02-11 at 06:22.
Minä antoi sen Kamil, kun Kamil tullaan me ajattele sitä
Kiitos
Hello,
Lähettäkää minulle PM teidän admincp tiedot - Aion ottaa tämän vBET vain minulle ja minä korjata sen sinulle.
Joten, jos haluat muokata sitä manualy, sinun täytyy:
1. auki ja tehdä tämän tiedoston kopio:
Foorumin root / inlcudes / vbenterprisetranslator_functions_url.php
2. Tämän tiedoston löytää:
3. ja vaihda:PHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
4. Tallenna tiedostoPHP Code:
$amp = (THIS_SCRIPT == 'external' || THIS_SCRIPT != 'blog_external') ? '&' : '&';
5. testata sitä
Mutta tämä ei ole oikea ratkaisu. Tämä poistaa joitakin toimintoja sivustossasi. Tämä ongelma on erityinen your forum (en voi toistaa sitä omassa testifoorumi), joten en vain voi ratkaista sen palvelimelle (minun admincp details liian).
Jos haluat, voit käyttää tätä ratkaisua - se toimii, mutta haluaisin tarkistaa toisen ratkaisun palvelimella.
Ole hyvä ja vahvista se.
Thanks.
joka toimii minun elää foorumi nyt.
Jos haluat kokeilla muita resoluutio, älä se pistoskohta. kiitos.