Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 30

Thread: Google Email Varoitus: Googlebot löysi erittäin suuren määrän URL sivustosi

Hybridi-näkymä

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Senior Member

Exclamation Google Email Varoitus: Googlebot löysi erittäin suuren määrän URL sivustosi

Google Email Varoitus: Googlebot löysi erittäin suuren määrän URL sivustosi

Sain tämän sähköpostia (varoitus) päässä Googles Webmaster Tools

Huomaa, että minulla ei ole vBSEO asennettu.

Haluan korjata tämän ongelman ennen kuin Google laskee minun PageRank tai kieltoja minua kokonaan, AdSense-tulot on jo puolittunut ja Google Botit ovat kirjaimellisesti hyökkäsi sivustoni.

On tässä kuvatut vBET vikaa toisessa tapauksessa: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Olen lähettänyt sähköpostia kaikille vBET ylläpitäjät PM pyydetyt en voi julkisesti lähettää sähköpostia kuin sinun pitäisi tietää koska se on vastoin Googles TOS kanssa oman paikallisen tietosuojalait kuin se olisi varma kielto omalle Google AdSense-tili joten Don " T kysyä.

Tarvitsen välittömästi ratkaisemaan ongelman viipymättä, se on 3 päivää että olen puhunut tästä linkistä.

Terveisin

Jäsen

Mielestäni syy että otat kaikki 52 kielellä
    Minusta tuntuu, että jos vbe tekevät kielillä pyynnöstään kuten Ajax by klikkaa langages ja ohut tuo käytössä linkkejä muille kielille voi auttaa tässä

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja yahoooh View Post
    Mielestäni syy että otat kaikki 52 kielellä
    Minusta tuntuu, että jos vbe tekevät kielillä pyynnöstään kuten Ajax by klikkaa langages ja ohut tuo käytössä linkkejä muille kielille voi auttaa tässä
    Ei tämä ole syy. Meidän ja paljon muita foorumeita ovat mukana kaikilla kielillä ja se on hienoa. Voit siis käyttää niin monta kieltä kuin voit. Ongelma on jossain muualla ja tällä hetkellä tiedämme 2 eri syistä että.

Muokattu:
    Nyt tiedämme enemmän syitä Joten avatkaa oma lanka ja antaa meille postia Google
    Viimeksi muokannut vBET; 16-01-11 at 21:43.

Senior Member

Saan saman varoituksen ja minulla on vain 12 kieltä käytössä

Quote Alkuperäinen kirjoittaja tavenger5 View Post
    Saan saman varoituksen ja minulla on vain 12 kieltä käytössä
    Hi - Luo uusi säie about your isue kanssa sähköpostiisi. Sait eri lniks ja me Kow 2 syistä tämän asian. Jotta meidän täytyy tietää teidän tapauksessanne. Joten avatkaa uusi säie siitä ja me autamme sinua

mario06 - Olen vain aikana tarkistaa linkit. Minä annan teille vastauksen lyhyessä ajassa

Huomaa, että kun me kuvattu ennen - Henkilökuntamme on käytettävissä työstämään asiaa, kun uusi valittu saapuu muodossa uuden säikeen noin kysymys. Muuten emme pysty hallitsemaan sitä ja me tiedotamme asiakkaalle, että hän tarvitsee avata oman uuden säikeen hänen asia. Aivan kuten teit ja nyt me pystymme auttamaan sinua
    Viimeksi muokannut vBET; 16-01-11 at 20:19.

Hi

Yksi syistä (siellä on muita - vielä tutkinnan aikana) ja ongelma oli, että saa indeksin kuten sivujen jäsensivuille. Nämä eivät ole merkityksellisiä ja useimmissa jäsenvaltioissa sivut ovat 99% samat - vain poikkeaa jäsen käyttäjätunnuksen. Joten kun se oli lisäksi käännetty teit 52 kertaa enemmän sellaisista sivuista, jotka ovat lähes samat (sama sivujen sisältö kääntämisen jälkeen antaa sama käännettyä sisältöä). Olemme virallisesti neuvoa estää merkityksetön sivuja robot.txt - Täältä löydät miten tämä: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Huomaa, että tämä tekee nämä sivut katoavat muodossa Google indeksi ja tämä on hyvä SEO koska Google näkee ja indeksin merkitystä vain sivuja asiaankuuluvaa sisältöä.

Myös kun näen olet tehnyt muutoksia, sillä Google syntyy tämä sähköposti, sillä kuten minä näen sinut estetty jäsensivuille vieraille. Tämä myös ratkaisee tämän osan asiaa. Silti, jos haluat guest nähdä jäsensivuille, mutta Google ei indeksoi sitä - juuri käytä robots.txt että

Näen, että on myös linkkejä arkistojen ja kierteet - aion analysoida juuri nyt

Hei taas

Luulen tietäväni mitä voi olla muu syy - kuten Etsin on lippuja linkkejä ei ole mitään yhteyttä ilman kieltä = ollenkaan ... Kerro mitä on oletus foorumi Language - tällä kielellä linkin saisi kieli = koska nyt jokainen sivu sinulla kahdennettu Google. Kun normaali URL ja toisen kerran language = YOUR_DEFAULT_LANGUAGE.

Kerro myös sait muuttanut mallin nimi vbenterprisetranslator_flag? Meidän on tiedettävä se vBET bugi tai tuottaa muuttuessa.

Syy mielestäni voisi olla myös (ei voi tarkistaa nyt, mutta meillä on jo TODO tehtävä, jonka avulla tarkistaa sen myöhemmin), jonka juuri oli puhdistettu välimuisti ja siellä oli ongelma Google-yhteys - Tässä tapauksessa sivuilla tuottaa ilman sisältöä ( koska kääntäminen ei saada) ja kirjaimellisesti sisältö on sama kaikilla käännökset. Mutta tällaisia asioita, jos tapahtuu ovat väliaikaisia ja jos et ole estänyt Google ne katoaa itsestään - ne seikat välillä teidän ja Googlen palvelimelle ja vBET voi tehdä mitään tämän. En kerro, että se oli syy. Mielestäni se voisi olla. Kuten Etsin nyt linkkejä antama Google en näe kuvattu asiaa lainkaan. Joten se voisi olla sitä.

Still - Vastatkaa kysymyksiin oletuskieli ja malli.

Senior Member

Ainoa asia, joka oli sammutettu oli Italian kieli (käännyin sitä), koska se on foorumit äidinkieli en ajatellut sitä mattered muutenkin Olin hyvä, sillä vuosi sitten niin whats up nyt?

Tässä esimerkki (sivuston), mitä tarkoitan kun sanon tehokas indeksoitu viestiä.

Ennen vBET (tehokas foorumi indeksoitu tilastot):

Kun vBET (ei tehokkaana foorumina indeksoitu tilastot):

Mitä yritän sanoa on, että 52x kieli käännetty viestit pitävät nykyään kahtena viestit, Google. Sähköposti ei kaipaa perusteluja

Omin sanoin kun sanon Bot hyökkäys Siis kun olet 300 Google botit raskaasti indeksoida sivustosi samalla syövät ja repivät pois teidän kaistanleveys, pässi ja cpu ja aiheuttaa foorumi kojuista. Ja he kirjoittivat sen kirjeessään jäljempänä enemmän ammattimaisesti mutta merkitys on sama.

Virallinen Google Sähköposti:
    Googlebot havaitsi ongelmia sivustoasi indeksoitaessa http://mysite.com/.
    Googlebot havaitsi erittäin suuren määrän sivustosi linkit. Tämä voi olla merkki ongelmasta sivustosi URL-rakennetta. Googlebot voi tarpeettomasti olla indeksoinnin useita erillisiä, että hakusanan on samoja tai samankaltaisia sisältöä, tai indeksointia osia sivustosta, joita ei ole tarkoitettu indeksoida Googlebot. Tämän seurauksena Googlebot voi kuluttaa paljon enemmän kaistanleveyttä kuin on tarpeen, tai ehkä pysty indeksoimaan kaikkia sivustosi sisältöön.

Luitko mitä Google tukitiimiin kirjoitti minulle? -> Yleensä tämä viesti näkyy, kun huomaamme suhteellisen paljon url osoitteita.

Kirjoitit kaikkea ja ei mitään, koska en ymmärrä teidän Englanti, anna minulle korjata sujuu helposti kuten;
    1. Tee näin
    2. Tee se
    3. Ja tämä
    jne.

Terveisin
    Viimeksi muokannut mario06; 17-01-11 at 22:44.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Ainoa asia, joka oli sammutettu oli Italian kieli (käännyin sitä), koska se on foorumit äidinkieli en ajatellut sitä mattered muutenkin Olin hyvä, sillä vuosi sitten niin whats up nyt?
    Se on vain neuvoja tiimimme että ilman lippua käyttäjät eivät voi kääntyä takaisin alkuperäiseen kieleen, kun he napsauttavat noin lippua. Joten se on viisasta pitää lippua oletuskieli

Tässä esimerkki (sivuston), mitä tarkoitan kun sanon tehokas indeksoitu viestiä.

Ennen vBET (tehokas foorumi indeksoitu tilastot):

Kun vBET (ei tehokkaana foorumina indeksoitu tilastot):

Mitä yritän sanoa on, että 52x kieli käännetty viestit pitävät nykyään kahtena viestit, Google. Sähköposti ei kaipaa perusteluja
    Tämä on EI tosi. Sinulla on kysymyksiä keskustelualueellasi. Arkisto - on katkaistu ja sait Google sähköposti useimmat linkit ovat arkiston tietoja. Voit ohittaa kokonaan tukeemme - ei vastannut kysymyksiin versio ja säilyttää kertoo, mitä mieltä olet ja mitä ei ole tosi. Jos haluat ratkaista ongelmasi Ota poistamista viljelykäytöstä meidän tuki-vihjeitä. Pyysimme sinua tietoja vB-versiosta koska arkisto on katkaistu. On se tukee 3.8 tai osa ei tue versiota? Me tiedämme, että arkisto on rikki 3.6 vBulletin vian vuoksi. Tämä antaa sinun ei toimivia linkkejä - tuhansia ja sait Google sähköposti tietoja väärä linkkejä. Sen sijaan, että tukeen kuunnella ja yhteistyötä joitakin naurettavaa ajatus pitää kertoo ja mielestäsi on tärkeää asettaa punaisella.
    Mikä on tarkoitus täällä? Haluat tukemme ratkaista ongelman tai olet vain yrittää pelotella muita? Koska jos haluat ratkaista tämän ongelman ota yhteistyössä tukeamme.

Myös siitä kuva joka annoit - tämä on virheellinen tulkinta. Google ei välitä virkojen määrä näkyy foorumilla. Ja se ei välitä. Se johtuu Google indeksoi kaikki sivut, jotka eivät ole tukossa! On Forum olet jäsensivuille, ryhmät, suot ehkä, albumeja ja niin edelleen ... ja niin edelleen ... Myös foorumi voi olla paljon muita plugins joka luo lisää sivuja (kuten Arcade).
    Joten ymmärtää: olet väärässä. Google eivät pidä käännetty sisältöä päällekkäisyyttä. Sinulla on ongelma oma foorumi ja huomasimme alueilla mahdollinen syy. Joten - kesannolla meidän ohjeet / kysymyksiä. Muuten tämä voi merkitä ratkaista koska näytätte olla kiinnostunut kanssa tukeamme aivan kuten toistaa mitä väärin ajatella - meillä on luettu - ei ole mitään tarvetta toistaa sitä uudelleen. Tämä ei ole totta. Ole hyvä keskittyä ratkaisemaan ongelmaa, jos haluat sen olevan ratkaistu. Vastatkaa kysymykseen ja pitää huomion sinun arkisto.

Virallinen Google Sähköposti:
    Googlebot havaitsi ongelmia sivustoasi indeksoitaessa http://mysite.com/.
    Googlebot havaitsi erittäin suuren määrän sivustosi linkit. Tämä voi olla merkki ongelmasta sivustosi URL-rakennetta. Googlebot voi tarpeettomasti olla indeksoinnin useita erillisiä, että hakusanan on samoja tai samankaltaisia sisältöä, tai indeksointia osia sivustosta, joita ei ole tarkoitettu indeksoida Googlebot. Tämän seurauksena Googlebot voi kuluttaa paljon enemmän kaistanleveyttä kuin on tarpeen, tai ehkä pysty indeksoimaan kaikkia sivustosi sisältöön.
    Aivan! OLET VÄÄRÄSSÄ rakenne! OLET VÄÄRÄSSÄ sisältöä! ja kirjoitimme sen sinulle heti alussa (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Sinulla on kaatunut arkiston, missä on tuhansia ei toimi linkit! Joten alkaa käyttää tukeamme jotka pyysit sen sijaan yrittää pelästyttää käyttäjiä. Mitä odotatte meiltä kun pyytää tukea ja sivuuttaa se?

Kirjoitit kaikkea ja ei mitään, koska en ymmärrä teidän Englanti, anna minulle korjata sujuu helposti kuten;
    1. Tee näin
    2. Tee se
    3. Ja tämä
    jne.

Terveisin
    Täältä sai tarkat tiedot, jotka sinun pitäisi estää jäsensivuille ja miten tämä:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Täältä sai tiedon, että arkisto on kaatunut, kysymys versiosi vBulletin ja mitä tehdä, jos sitä ei tueta versio:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Tämä on erittäin tarkka ohje - kerro mikä versio vBulletin käytät.

Ja täällä sinulla tietoa, että sinun jut ei pitäisi tehdä mitään virkaa, jotka ovat hyvin lyhyitä (vain 1 lause), koska tämä on kysymys sisältöä ei vBET. Kun sisältö saa enää (käyttäjät saavat vastausta) näiden sivujen sisältö ei vastaavia enää:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Joten:
    1. Pidä jäsensivuille estetty tavalla kuin sinä tehnyt viime aikoina (vain rekisteröityneille käyttäjille) tai robots.txt kuin se on kuvattu täällä: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Tarkista Verkkovastaavan työkalut ei sinun "3 käyntiä Guest" mod on Google säästää - Tarkista, miten Google näkee foorumi antamalla URL-lankaa. Tarkista useita kertoja (ei voi sanoa ei Google käyttää samaa IP Jokaisesta tarkastuksesta). Tällä tavoin voit olla aivan varma, että mod on säästää robotteja.
    3. Olet rikkonut Arkisto - kerro mikä versio vBulletin käytät?
    4. Lyhyillä viestiketjut voit vain antaa joitakin enää vastauksia siellä (eri tietenkin) tai vain pitää sitä, koska se toivoo, että ihmiset vastata näihin kierteet.

PS.
    Ota pyydän anteeksi myöhäistä vastausta. Olin valtuuskunnan ja Kamil käskettiin jättää tämä kysymys minulle. Joten jälleen kerran anteeksi
    Viimeksi muokannut vBET; 20-01-11 at 19:47.

Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •