1. Ota päälle Italian lipun your forum (en löytänyt sitä) - juuri nyt käyttäjille, jotka muuttivat kieltä ei voi kääntyä takaisin alkuperäiseen kieleen. Kuten kirjoitin sisällöstä langat, jotka olen voinut nähdä ennen kuin huomasin, että minun rekisteröidyttävä oli vain yksi lause kaikissa tapauksissa. Näin se ei mitä henkilökohtaisesti oletan kuin keskimääräinen pituus sisältöä. Jälleen kerran tämä tekee sivut näyttää hyvin samalta, sillä ero lyhyt viestiketjut on vain yksi lause - loppu on kokoonpano, jossa on sama. En tiedä miten olet niin varma että se ei ole mitään tekemistä tämän tapauksen kanssa. Jos tiedät jotain mitä me emme ota juuri jaa niin voimme auttaa sinua nopeammin. Tiedätkö miksi tämä sähköposti on lähetetty?

2. En solmu mitä koulun ohjelmaa lapsille maassasi, mutta toivon, että se on erittäin hyödyllinen heidän tietävän, että ilmoittaudu mod jälkeen 3 käyntiä ei ole mitään tekemistä sen kanssa botteja, koska ne menevät läpi.
Ole hyvä keskittyä asiaan. Ja antaa tarvittavat vastaus - En tiennyt mikä mod käytät ja en edes kysy, koska se ei ole minulle tärkeä - tärkeää on se boot turvallinen. Jos olet 100% varma että se on turvallista niin suuri. Vain jos teillä ollut epäilyksiä näet, miten Google näkee foorumissa Verkkovastaavan työkaluissa.

Huomaa, että Google saappaat eivät hyökkää minkään sivuston - Google ei haittaa sivustoja. Me neuvoja käyttää välimuistin enää sallittua kaudella, koska se on parempi suorituskyky. Myös jos sinusta tuntuu, että se varmasti ainoa syy on määrä käännös sivultasi - vapaasti poistaa joitakin niistä ja ota se uudelleen yksi kerrallaan ajoittain. Vielä ota huomioon, että lupa on aktiivinen 6 kuukautta ja sait tämän sähköpostin nyt. On vaikea uskoa, että 6 kuukautta Google ei nähnyt näitä yhteyksiä - itse asiassa monet niistä olet jo indeksoitu. Joten en ole varma, että tämä on syy sähköpostin jonka sait. Vaikka se ota huomioon kaikki tiedot, jotka annettiin sinulle jälkeen analysoida kyseisiä siteitä.

En tiedä mitä tarkoitat tehokkaalla kierteet.

Pyydämme myös huomaamaan, että työskentelemme tämän asian - sait tulokset myös analysoida. Ja hyvä pitää kanssa kertoa, mitä Google katsoo - koska se on sinulle, joka katsoo, että Google löytää se ole oikein. Meillä on paljon foorumeita joissa ei ole mitään asiaa Googlen ja ovat kaikille kielille päällä. Ja se ei ole totta, että sisältö ei ole fyysisesti olemassa, älä kerro, mitä voidaan argumentoida, koska jotain ... Sisältö on olemassa kaikille, jotka käyntiä se ja se fyysisesti olemassa tietokantaan alkuperäisessä ja välimuisti käännettyä lomaketta. Tämä ei ole maailman arpajaiset - Tämä on käännös se ei voinut tapahtua, jos sisältö ei ole. Eikä mikään huijaa täällä - lue Googlen TOS - Tämä on Google, joka väittää, että käännös voi olla välimuistissa enintään 15 päivää. Se on kaikkea OK Google jos automaattisen sivun käännöksiä - se on Google, joka teki tämän käännöksen

Myöskään asiakas voi kertoa, että mitään sisältöä, joka virtautetaan hänelle on staattinen tiedosto tai ei. Itse tässä päivää melkein mikään ei ole staattinen nyt. Vuonna vBulletin mitään mieltä kuokat staattisista HTML rakenne - kaiken perusta tiedot ovat tietokannasta (kielet, mallipohjat, tyylit). Minulla ei ole aavistustakaan, mitä tietosi asiakas-palvelin arkkitehtuuria thin client, mutta huomaa, että sisältö on olemassa, jos linkittää vastauksia. Kertominen, että Google tuntee sen huijaaminen, koska se ei ole ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Pyydämme myös huomaamaan, että voi joka hetki käytössä vBET SEO linkit ja on / fi / sijaan kieli = - Tässä kokoonpanossa on vain sinusta ja vBET tukee sitä ilman vBSEO.

Tietoja Huomaa jonka annoit - kuten olen kirjoittanut, jos sinusta tuntuu löytänyt todellisen syyn oman ongelman niin sinulla on ratkaisu. Vielä ota huomioon että tämä on joitain vastata edes tarkistaa mitä tapahtuu. En luottaa siihen:
1 - olet saman määrän linkkejä puoli vuotta.
2 - Google Mail itse kertoo:
"Googlebot voi tarpeettomasti olla indeksoinnin suuri määrä erillisiä, että hakusanan on samoja tai samankaltaisia sisältöäTai indeksointia osia sivustosta joita ei ole tarkoitettu indeksoida Googlebot. "

Joten jälleen kerran pyydetään harkitsemaan neuvoja ja analysoida tuloksen. Jos sinusta tuntuu, se on vain kysymys numero käännöksiä otit - sitten tiedät ratkaisun.

Onko sinulla vielä apuamme / neuvoa tähän asiaan?