Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 9 ja 9

Thread: vBET kysymykset - Slow Kyselyt / Apache säikeet.

Junior Member

Default vBET kysymykset - Slow Kyselyt / Apache säikeet.

Hei,

Olen käyttänyt vBET jonkin aikaa nyt, ja kaikki on toiminut hyvin,

Kuitenkin viime aikoina lisääntyneen liikenteen määrästä, vBET käyttää 2-300 lähtevän yhteydet,

Tämä aiheuttaa monia Slow kyselyt voidaan ajaa sekä aiheuttaa Apache kuumimmillaan enintään määrä säikeitä.

Joka on tällä hetkellä 256 (joka on helposti käsittelemään noin 10 miljoonaa käyntiä päivässä ja minun liikennettä ei ole kovin korkea).

Oma sivusto on: cardshare.tv

Olen tarpeeksi tehokas palvelin (dual quad core, 24gig ram jne..)

Kuorma-palvelin on erittäin alhainen, joten se ei kuorman liittyvä kysymys.

Im käynnissä vBulletin 3.8.x

Olen myös käytössä täysi vieras välimuisti & asentanut muita välimuistin tapauksissa kuten vb optimoida & käytössä memcache.

-

Hei, Jatkona minun edelliseen viestiin,

Olen juuri huomannut on virhe vBET Työkalut -> Cache Cleaner vuonna admincp.

Mielestäni tämä liittyy script joko ei tunnista Olen nimeksi admin / mod johtajat (esim. kova koodattu) tai ne ovat oikeudet?

Varoitus: require_once ([polku] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-kerran]: failed to open stream: Tiedostoa tai hakemistoa vuonna [polku] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9

Fatal error: require_once () [function.require]: Failed opening tarvitaan '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9

Olen myös vammaisille täysi vieras välimuistin tällä hetkellä se näyttää tekevän enemmän kova kuin hyvää.

Junior Member

Päivitys:

Olen onnistunut optimoimaan sivuston ja asentaa pari asiaa jotka rectifyed asioita, joten asiat ovat käynnissä hyvin nyt.

Kuitenkin mainitun virheilmoituksen, jossa kerrotaan kovasta koodattu polku virhe on edelleen olemassa.

Lisäksi luulen, että ehkä hidas kyselyt voisi toivottavasti optimoida entisestään tulevaisuudessa.

Senior Member

Aivan sammuttaa vBET ja palauttaa palvelin, pitää vBET pois muutaman päivän ja nähdä, jos foorumi on nopeampi.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Minulla on luettelo vinkkejä teidän - tarkista se: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

Entä tämä toinen kysymys? En voi jäljentää se minun testifoorumi niin voitko selittää mitä minun pitäisi muuttaa (anme on folrum / kansio jne?)

Junior Member

Admincp & modcp kansionimet ja config.php

ok, joten en koe sitä tänään yritän tehdä joitakin päätökseen. Kiitos

käytätte admincp forder muiden nimeä tai ei? Vaihdoitko nimen tämän kansion vain config.php tai nimen todellinen kansion liian?
    jos kyllä - yrittää kopioida kaikki vBET tiedostot upload / admincp kansio uuden kansion.

Junior Member

Kyllä admincp on nimeltään jotain: HGUYFhghg78556FJF
    Tämä on päivitetty config.php

Tein myös varmasti ladata minkä tahansa vBET kuvaa / admincp meni nimeksi admincp kansioon.

Omat admincp kansio on muuttunut ennen asennusta vBET.

joten kokeile tätä ratkaisua - http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post6876
    pitäisi nyt toimia

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •