Hei,
Olen käyttänyt vBET jonkin aikaa nyt, ja kaikki on toiminut hyvin,
Kuitenkin viime aikoina lisääntyneen liikenteen määrästä, vBET käyttää 2-300 lähtevän yhteydet,
Tämä aiheuttaa monia Slow kyselyt voidaan ajaa sekä aiheuttaa Apache kuumimmillaan enintään määrä säikeitä.
Joka on tällä hetkellä 256 (joka on helposti käsittelemään noin 10 miljoonaa käyntiä päivässä ja minun liikennettä ei ole kovin korkea).
Oma sivusto on: cardshare.tv
Olen tarpeeksi tehokas palvelin (dual quad core, 24gig ram jne..)
Kuorma-palvelin on erittäin alhainen, joten se ei kuorman liittyvä kysymys.
Im käynnissä vBulletin 3.8.x
Olen myös käytössä täysi vieras välimuisti & asentanut muita välimuistin tapauksissa kuten vb optimoida & käytössä memcache.
-
Hei, Jatkona minun edelliseen viestiin,
Olen juuri huomannut on virhe vBET Työkalut -> Cache Cleaner vuonna admincp.
Mielestäni tämä liittyy script joko ei tunnista Olen nimeksi admin / mod johtajat (esim. kova koodattu) tai ne ovat oikeudet?
Varoitus: require_once ([polku] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-kerran]: failed to open stream: Tiedostoa tai hakemistoa vuonna [polku] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval () ' d code on line 9
Fatal error: require_once () [function.require]: Failed opening tarvitaan '/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php "(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d code on line 9
Olen myös vammaisille täysi vieras välimuistin tällä hetkellä se näyttää tekevän enemmän kova kuin hyvää.