Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 3 ja 3

Thread: Siellä pitäisi olla vaihtoehto käyttäjän Estä automaattinen käännöksiä

Junior Member

Default Siellä pitäisi olla vaihtoehto käyttäjän Estä automaattinen käännöksiä

Otsikko on riittävän selkeä.

Juoksen suuri foorumi, ja minulla on paljon käyttäjiä, että voi lukea useita langs. ilman ongelmia, he haluavat nähdä alkuperäistä tekstiä ilman käännöstä, eikä tarvitse napsauttaa alaspäin sitä.

Tämä on lähinnä niille huomioon PM: n, ei oikeastaan kierteet itse.

Mutta valitettavasti et voi vain valvoa tätä kautta koko lauta, se olisi mukavaa, jos käyttäjä voisi itse päättää kautta käyttäjä ohjauspaneeli, miten se haluaa nähdä hänen PM: n näytössä jne.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Luuletko että se olisi vain on / off käyttäjää kohti, tai mitkä kielet ei tule automaattisesti kääntää?

Myös jos globaali ratkaisu on OK, niin se voidaan tehdä muokkaamalla mallia niin alkuperäinen teksti näkyisi ilman klikkaamalla.

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Luuletko että se olisi vain on / off käyttäjää kohti, tai mitkä kielet ei tule automaattisesti kääntää?

Myös jos globaali ratkaisu on OK, niin se voidaan tehdä muokkaamalla mallia niin alkuperäinen teksti näkyisi ilman klikkaamalla.
    En usko globaali ratkaisu olisi OK.

Mutta käyttäjän on voitava valvoa, jos hän haluaa nähdä Automaattiset käännökset tai ei.

Luulen päälle ja pois on hieno, ei kunkin Lang. (Joka tuntuu monimutkaisia minulle)

Mutta saatavana asetus User Control Panel niiden profiilia.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •