Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: Miten voin olla varma en ole indeksoitu?

Junior Member

Default Miten voin olla varma en ole indeksoitu?

Ajattelin jos siellä on keino selvittää, jos sivustoni on oikein indeksoidaan kaikilla eri kielillä?

Olen käynnissä iso sekoitus ohjelmisto, vBSEO, vBulletin v3.8.6, Vbadvanced, ja tietenkin vBET v3.5

Ja minulla on päällä kaiken sisälle asennetaan "foorumit" hakemistossa mitään juureen.

Sain kaikki minun ohjaukset työskentelee Luulen, jotta ihmiset voivat selata uutissivulle (cmps_index.php) hieno eri kielillä, ja tärkeimmät foorumit (index.php) sakko.

Mutta miten tarkistan jos maailma on hitaasti indeksoi kaikki minun 500000 url n (alun perin Englanti, nyt kaikilla eri kielillä, niin etusivulla (cmps_index) ja foorumit kierteet.

En ole vielä asentaa uusimman vBSEO sivukartta v3.0, haluan varmistaa asiat ovat hienoja, ja sitten katsoa saada että sekoitus ohjelmiston ilman ongelmia.

Banned

En ole varma, jos tämä on, mitä etsit, mutta kokeile Google Webmaster Tools.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •