Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 14

Thread: 2 Bigs kysymys vBET on soved mahdollisimman pian

Junior Member

Default 2 vakavista asioista vBET on ratkaistava mahdollisimman pian

1. Suorituskykyä.
    Käytän maksulliseen versioon. [KYLLÄ]
    Olen tutustunut minun asettaminen ja jäsennetään monia skenaario. [KYLLÄ]
    Olen optimoitu MySQL käyttäen tämä http://www.day32.com/MySQL/ [KYLLÄ]
    Olen kasvanut RAM [YES]
    Käytän vBET välimuisti + memcache VB [YES]

mutta näyttää se laahaavat vielä minun palvelimeen. Katso cpu kuorman näyttö-shot alla:

[ADMIN POISTETTU rikkinäisen kuvan]

Olen huomannut, että MySQL-slow.log monia hitaita kyselyt (776 esiintymää) tuli vBET tuotteesta. Kuten näyttää mistä seuraava komento

Code:
    $grep "vbenterprisetranslator" /var/log/mysql/mysql-slow.log |wc
    776  170475 3149151

2. Syy kaksoiskappaleet Otsikko Tag

Ennen: Olen käyttäen tätä modia, monistaa otsikko tag olin oli noin 1xx-1xxx korkeintaan.
    Jälkeen: 5xxx-1x, xxx tai enemmän

Kuten voitte nähdä kuvakaappaus alla:
    Tämä on todella vakava kysymys sen sijaan, että sivustosi saada hyvää sisältöä ja sijoitus, Google rankaisee mitään pahaa verkkosivuilla, että sai liian monta päällekkäistä title tag. Jos ongelma ei ratkea. Kaikki nämä ihana käännös ominaisuus merkitse mitään.

Suorituskyky kysymys:

Pitäisikö minun määritettävä nämä arvo?
    Käypä arvo on
    HTML koko: leikkaus piste = 100000
    HTML koko: aloita leikkaaminen = 150000
    Viimeksi muokannut vBET; 01-12-10 at 21:47. Syy: poistettu rikki kuvat

Banned

Jos puhumme suorituskyky tässä on linkki, voit lukea ja oppia mahdollista optimointeja sekä vBET:

Huomaa, että jos käytät suurimman potentiaalin vBET mahdollistamalla kaikkien 52 kielellä, sinun on 52 kertaa enemmän sisältöä ja liikennettä - Vinkki: Voit rajoittaa laskea kielten näitä suosituimpia.

Monistaa otsikkokoodin - Me testata ja Vastaa tuloksia pian
    Viimeksi muokannut mateuszr; 01-12-10 at 08:28.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Antakaa joitakin tarkkoja esimerkkejä kyselyitä, joita pidetään hitaana niistä - ja koko MySQL loki.

Vastaamalla kysymykseen uudelleenjärjestelyprosesseihin huomautti parametrit - tee se vain jos voit tarkistaa tarkan sukupolven ajan ennen ja jälkeen muutosten. Voit tarkistaa sen lisäämällä joitakin lokit merkinnät ja tarkastaa, miten se vaikuttaa sukupolven ajan palvelimella. Ilman tulosten analysointiin, älä muuta niitä parametreja.

Valitettavasti en näe mitään sisältyviä kuvia et (ei lataudu). Voisitteko kirjoittaa sisältöä kuin tekstinä?

Tarvitsemme tarkkoja esimerkkejä URL sivuillesi kanssa kahdennettu otsikko nähdä, mitä siellä tapahtuu. Oletan että se on käännetty ja kääntämisen tuloksena Google antaa saman tekstin (esimerkissä se on jokin erityinen sana, kuten yrityksen nimi, jota ei / ei voi kääntää), mutta en voi vahvistaa, että ilman URL tarkka sivuilla. Ei voi vahvistaa, mutta odottaa, että vBET toimii hyvin täällä ja olemme kuvanneet tilannetta. Anna URL niin voimme tarkistaa sen.

Mateusz - Ohessa samanlainen kierre jossa kuvattiin, miten lisätä Käännöskieli osastoon tag joten jokainen käännös on erilainen, vaikka Google käännös tulos palaa saman tekstin. Etsi se ja anna tässä linkki.

Junior Member

Tekstin tulos on lähipäivinä

Thanks. En tarvitse tekstiä tuloksia enää tämän ongelman. Näen mitä aiheuttaa. Sinulla on iso ongelma URL uudelleenohjaus. Mielestäni on sama kieli sinulla on eri URL-osoitteet - tämä olisi suunnattava uudelleen asianmukainen. Siksi näet tämän tageja päällekkäisyyttä.

Kerro Oletko tehnyt mitään koodia muutoksia vBET tiedostoja? Jos kyllä - kumpi?

Varmista, että olet asianmukainen integrointi vBSEO!

Tämä yksi todella olisi ratkaistava nopeasti! Joten aluksi haluaisin keskittyä tämän yhden. Kun se on ratkaistu antakaa lisätietoja noista hitaasti quries.
    Viimeksi muokannut vBET; 01-12-10 at 21:48.

Olen vain ollut teidän foorumi, ja näen, että uudelleenohjaus toimii ... Oletko varma että kyse on olemassa kysymys? Mitkä ovat päivämäärät tunnustamisen Tämä kysymys? Muistathan, että Verkkovastaavan työkalut näyttää historiallisia tietoja.

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Olen vain ollut teidän foorumi, ja näen, että uudelleenohjaus toimii ... Oletko varma että kyse on olemassa kysymys? Mitkä ovat päivämäärät tunnustamisen Tämä kysymys? Muistathan, että Verkkovastaavan työkalut näyttää historiallisia tietoja.
    En ole koskaan tehnyt mitään muutoksia vBET koodia lainkaan.
    Tämä ongelma tällä hetkellä tapahtuu juuri nyt.
    Näin mitä näet. Google saattaa nähdä ero linkkiä tai jotain.
    Todella outoa

Quote Alkuperäinen kirjoittaja cevo View Post
    En ole koskaan tehnyt mitään muutoksia vBET koodia lainkaan.
    Tämä ongelma tällä hetkellä tapahtuu juuri nyt.
    Näin mitä näet. Google saattaa nähdä ero linkkiä tai jotain.
    Todella outoa
    Ehkä päivitetty vBSEO äskettäin eikä tehnyt täysimääräistä yhdentymistä välittömästi. Kuten kirjoitin juuri nyt uudelleenohjaus työskentelee your forum. Joten tämä mitä näet ei voi tapahtua nyt. Tarkista itse ja asettaa 2 eri URL-osoitteiden sama kierre samaa kieltä (yksi pari Webmaster Tools-luettelo) - Tämä pitäisi ohjata sopiva URL, joten päällekkäisiä osaston ilmestyy. Tarkista se. Jos se on niin kuin kuvailin, niin se on historiallinen asia, joka ei tapahdu enää (tarkista päivämäärät kysymyksiä - Webmaster Tools aina kertoo, kun hän sai tietää asiasta, ja osoittaa historiallisia kysymyksiä). Onko se OK - silloin se on ratkaistu. Kuten kirjoitin teille tämä voisi johtua esimerkissä takia vBSEO päivittää ilman asianmukaista yhdentymistä. Mutta en voi olla varma tästä, jos ongelma on jo ratkaistu.

Jos se ei ole - ja näet, että se todella vielä ohjaukset, ota tarkkoine 2 URL johon testattu - anna se tekstit. Joten voimme tarkistaa sen ja käsitellä sitä.

IF ratkaistu - antakaa niille hidas kyselyt lokit johon oli kirjallisesti - me tarkastelemme tätä.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •