User CP valintavaihtoehdon lang doesnt työtä ei edes ole täällä. Olen valinnut Kreikan esimerkiksi ja se doesnt muutosta, vain lippu klikkaamalla se muuttuu, huomasin, että foorumini Ensimmäiset niin yritin tässä ja sama
User CP valintavaihtoehdon lang doesnt työtä ei edes ole täällä. Olen valinnut Kreikan esimerkiksi ja se doesnt muutosta, vain lippu klikkaamalla se muuttuu, huomasin, että foorumini Ensimmäiset niin yritin tässä ja sama
Hello,
Katso kuvailemaan tätä vaihtoehtoa:
Se tarkoittaa, sinun ei tarvitse koodata viestejäsi kanssa [Lang] - foorumi tunnistaa kielen automaattisesti, mutta on admin vaihtoehto, joka voi rajoittaa tämän tunnustuksenMillä kielellä sinua kirjoitat viestiä. Foorumin automaattisesti kääntää viestejäsi muille käyttäjille kieliä. Lisäksi se kääntää viestit Muiden kielten oletuskieli.löydät olemassa yksityiskohtainen desciption, miten se toimii.AdminCP -> vBET -> Google -> Google kielen tunnistus
Vuonna AdminCP on jopa toinen vaihtoehto:
joka automaattisesti ohjaa sinut oletusselain kieltä. Se ei toimi meidän foorumi, koska tämä vaihtoehto ei ole täällä.AdminCP -> vBET -> Muut -> uudelleenohjata käyttäjä kieli
Thread muutti oppaan kohta
Omat asetukset täällä ovat kreikaksi mutta näen englanti viestit
Kyllä sinä tiedät ja näet ne oikein - miksi? Olen vastannut ensimmäisessä vastauksessani Tai ehkä sinä puhut jotain muuta ...
Näet Kreikan ainoastaan silloin, kun AdminCP asetus on automaattinen uudelleenohjaus tai kun valitset sen manuaalisesti liput alkuun.
plz kertoa minulle, mitä minun täytyy asettaa ehkä lähettää kuvakaappauksen. Haluan käyttäjä valitsee Lang vuodesta usercp ohjata tuohon Lang. i dont salli lippujen reg käyttäjille thanx
Kiitos tämän vaihtoehdon voit ohjata käyttäjiä heidän selaimen oletuskielen ja tämä asetus on riippumaton "UserCP"-asetus, joka on käytetty muuntamisessa tarkoituksiin (olen jo kuvattu se minun ensimmäinen vastaus)AdminCP -> vBET -> Muut -> uudelleenohjata käyttäjä kieli