Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 18

Thread: Aseta oletuskielen oletuksena käyttäjille, jotka eivät tehneet sitä vielä

Jäsen

Smile Aseta oletuskielen oletuksena käyttäjille, jotka eivät tehneet sitä vielä

Kuten tuotu jälkeisessä # 16 tässä: http://www.vbenterprisetranslator.co...-french-2.html

Ehkä, toinen vaihtoehto Jotta käyttäjät ovat asettaneet oletuskielen, meillä voi olla vaihtoehto, joka havaitsee, jos käyttäjä on tehnyt sen, kun hän kirjautuu foorumi? Jos oletuskieli on havaittu oli perustettu, käyttäjän jatkuisi kirjaudu prosessi normaalisti, mutta jos se on havainnut virheen, koska hän ei, ei olisi viestin, jossa pyydetään käyttäjän mennä heidän profiilissa (tuo hänet sinne automaattisesti) ja pyysi häntä Valitse jokin oletuskielen ennen kuin hän voi mennä muualle foorumi.

Tämä Varmista, että kaikki viestit olisi käännettävä (mukaan lukien BBCodes) foorumi, koska kaikki käyttäjät olisivat valitsivat oletuskieli.

Tämä olisi todella suuri addon.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Loistava idea Hyväksytty.

Jäsen

Hienoa, olen iloinen, että pidät minun ehdotukseni. Itse asiassa tämän käyttöön, tämä estää sinua vastaamalla moniin kysymyksiin "miksi mikään ei ole käännetty" tai "se ei toimi" vähän kuin jotkut minun omia kysymyksiä jo aiemmin.

Onko tämä tulee olemaan toteuttaa seuraavan version? 3.1.3? Näen sinut jo käynnissä 3.1.3 täällä mutta se ei ole ehdotettu Lataa alueella vielä.

DONE - kirjautumisen jälkeen käyttäjä ilman oletuskieli asetettu ohjataan Muokkaa profiilia sivulle, jossa hän nähdä vastaava viesti parantaa hänet laittamaan sitä. Se on konfiguroitavissa (käytössä / ei käytössä). Sisällytetään vBET 3.1.3

Jäsen

Vau, ei voi odottaa päästä 3.1.3! lol Kiitos paljon!

Aiomme panna 3.1.3 ominaisuus automaattisen kielen tunnustamista. Sen jälkeen olemme valmiita vapauttamaan. Tietenkin suunnitelmat voidaan muuttaa, jos jotkut toinen loistava idea lähtöisin asiakkailtamme. Suosimme joustavuus avain todella hyvä tuote

Jäsen

Ymmärrän. Se vain, että olen odottanut esitellä teidän hakata virallisesti omasta päällä ja pyyntöjä olen tehnyt olisi todella auttaa minua välttämään hieman epäselvyyttä defaut kieli jne. Olisin todella tarvitsevat toteutettu ASAP. Onko mahdollista, voit tehdä 3.1.3 saatavilla ja toteuttavat automaattisen kielen tunnustaminen tulevissa versioissa? Tämä ominaisuus on eräänlainen suuri, ei se sisällyttää suuri päivittänyt kuten 3,2 tai jotain sellaista?

Joka tapauksessa, se ei maksa mitään kysyä, mutta olisin todella arvostaa saada 3.1.3 mahdollisimman pian, kiitos.

Junior Member

Text automatically translated from: Turkish to: Finnish
    Translated text
    Tämä on myös erittäin maukas Mielestäni paras tapa, toivon sain ajokortin olisi hyödyllistä.
    Original text

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Cybershaolin View Post
    Tämä ominaisuus on eräänlainen suuri, ei se sisällyttää suuri päivittänyt kuten 3,2 tai jotain sellaista?
    Olet aivan oikeassa

Jäsen

OK täytäntöönpanon tämä tapahtui, mutta: Ilmoittautuminen uudet käyttäjät ovat OK, mutta kun käyttäjä on foorumin jäsen jo pitkään, on ongelma sen kanssa:

Se toimii hyvin niin, että kirjautumisen yhteydessä, käyttäjä ei ole asettanut hänen oletuskieli vielä automaattisesti ohjataan uudelleen ympäristön, jossa hän voi asettaa sen kielen. Ongelmana on, vaikka hän ei muuta mitään (merkitys ei muutu sen kieltä) tiedot tallennetaan näin ja käyttäjä vielä ole omaa kieltä asetettu! Joten, olisi sanoma käyttäjä että hänen on asetettava hänen kieltään jälkeen hän tallentaa tiedot, mikäli hän ei aseta. Joten, mitä tarkoitan on, että se pakottaa käyttäjän asettaa kieli. Sain kohta?
    Viimeksi muokannut Cybershaolin; 04-12-09 at 05:07.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •