Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 2 ja 2

Thread: virheilmoitus päivityksessä

Junior Member

Default virheilmoitus päivityksessä

hello,

Minulla on tällä hetkellä vBET 2,21 käynnissä sivustoni, jossa vBulletin 3.8.1 ja vBSEO 3.3.2. Menin päivittää vBET 3.12. Latasin kaikki tiedostot korvata olemassa olevia. Kävin myös admincp ladata tuotteen. Kuitenkin kun menin admincp, sain seuraavan virheilmoituksen:

Ei redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / käyttäjän hakemistoon / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

joten en voinut kirjautua admincp ladata tuotteen.

Olen palanneet vBET 2,21 tiedostot nyt.

Tiedätkö missä on vika? Miten voin korjata tämän virheen?

kiitos
    Simit

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja simit patel View Post
    hello,

Minulla on tällä hetkellä vBET 2,21 käynnissä sivustoni, jossa vBulletin 3.8.1 ja vBSEO 3.3.2. Menin päivittää vBET 3.12. Latasin kaikki tiedostot korvata olemassa olevia. Kävin myös admincp ladata tuotteen. Kuitenkin kun menin admincp, sain seuraavan virheilmoituksen:

Ei redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / käyttäjän hakemistoon / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

joten en voinut kirjautua admincp ladata tuotteen.

Olen palanneet vBET 2,21 tiedostot nyt.

Tiedätkö missä on vika? Miten voin korjata tämän virheen?

kiitos
    Simit
    Tämä on normaalia, koska et tehnyt koko integraatio kuvatulla oppaat ja ovat sen jo tehneet osittainen (jo asetettu. Htaccess säännöt). Katso täältä:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...2.html # post169

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •