Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 2 ja 3 FirstEnsimmäinen 123 ViimeinenLast
Tulokset 11 että 20 ja 21

Thread: Varoitus Google

Senior Member

bhanuprasad1981,
    Lähetä minulle MSN yhteyttä PM.

Kun Google Email I käytöstä vBET muutaman päivän ja käännetty linkit (kaksoiskappale 52x) alkoivat pudota alas ja Googlen hakurobotit alkoi hitaasti perääntymään Mutta liikennettä ja Google Adsence Revenue alkoi heiketä nopeasti. Joten yritän pienen kokeen nyt; Painoin vBET kaikkia kieliä päällä, mutta vain 4 kielellä on välimuistissa ja muutaman päivän kuluttua minä annan sinulle tuloksia.

kamilkurczak,
    Tämä on vakava ongelma, johon on puututtava niin jotain on muuttunut Googles indeksointi strategiaVuodesta vuoden alusta kaikki käännetty ketjut (52x) ovat sitä pidetä duplicate viestiketjut aikana. Tämä vaikuttaa löin on keskikokoinen foorumi 400.000 Viestejä x 52 = Toki Kuolema!
    Olen alkanut menettää Adsense tulot ja tämä saa minut vihaiseksi!

Olet PM, PS: Poistin vBET välimuisti Varoitus.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

ok olen teidän PM. Aion tarkistaa sen ja odotan tuloksia kokeilusivua. Kiitos
    Viimeksi muokannut kamilkurczak; 13-01-11 at 14:40.

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja kamilkurczak View Post
    ok olen teidän PM. Aion tarkistaa sen ja odotan tuloksia kokeilusivua. Kiitos
    Minäpä testaan setup muutaman päivän, muttei Mitä voit kertoa minulle mitä tapahtuu Googlessa? Mitä he ovat muuttuneet? Mikä on vBET aikoo tehdä asialle? Tämä ongelma varmasti saavutti kaikki keskipitkän | Big blogi ennemmin tai myöhemmin.

Terveisin

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Ole hyvä harja uusi viestiketju tämän kysymyksen - olisimme likt kerätä kaikki asiat ketjut. voi liität siellä sisällön teidän PM linkit? Haluan näyttää se meidän toinen työntekijä, vai mitä?
    Viimeksi muokannut kamilkurczak; 14-01-11 at 14:28.

Senior Member

Miksi minun pitäisi tehdä uusi kierre, jos ongelma on täsmälleen sama? Olen lähettänyt sinulle sähköpostia, jossa linkit PM tarpeen, En halua julkistaa varattu Google Email koska Local tietosuojalait ja koska se on vastoin Googles TOS. Olette kaikki tarvittavat tiedot, jotta vastata minulle.

Terveisin

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Miksi minun pitäisi tehdä uusi kierre, jos ongelma on täsmälleen sama? Olen lähettänyt sinulle sähköpostia, jossa linkit PM tarpeen, En halua julkistaa varattu Google Email koska Local tietosuojalait ja koska se on vastoin Googles TOS. Olette kaikki tarvittavat tiedot, jotta vastata minulle.

Terveisin
    Koska:
    1. Sinulla muita esimerkkejä URL Google
    2. Syy sinun tapauksessasi voi olla erilainen, että täällä
    3. Ratkaisemaan tätä kysymystä ei voi ratkaista ONE
    4. Tällä hetkellä en ole varma kuka on kysymys - ei tilaa tämä on jälleen "selittää", koska se palasi Säie foorumi, tai koska muistiinpanon.
    5. Ymmärtääkseni tällä hetkellä bhanuprasad1981 jotka on kirjoittanut tätä säiettä ei ole tätä kysymystä enää - joten tämä asia on kiinni.
    6. Henkilökuntamme tiedä kuka auttaa juuri nyt lukematta koko säiettä. Emme voi sallia, että - muuten meillä on tilanteita, jolloin meidän on luettava satoja virkoja ymmärtää kuka vielä tarvitsee apuamme

Ole hyvä vain avata uusi säie, jotta se olisi yksinkertaisempaa - kun ajattelee ovat yksinkertaisia ne ovat menossa nopeammin
    Viimeksi muokannut vBET; 14-01-11 at 19:10.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja bhanuprasad1981 View Post
    Olet oikeassa, olen sivuuttaa, että sähköposti, tuloksena oli 75% katkos yhdessä PageRank pudota, olen täysin poistaa vBET kaksi kuukautta taaksepäin, mutta silti liikenne sujuu aivan liian alhainen verrattuna minun sivustoja liikenteessä ennen asennusta vBET
    Hello. Kerro mikä on todellinen tilan your forum. Olen vähän menettänyt, koska Kamil antaa käsitellä 2 numeroa yhdellä säiettä. Kun huomasin sait vastauksen ja yksi mahdollinen syy - väärä yhdentymistä. Sinä hoitaneet tämän, vahvisti, että nyt integraatio on OK ja lopeta vastaamista varten 2 koit - Henkilökunta oletti, että ongelma on ratkaistu omalla foorumilla. Mitä siis tapahtuu?

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Koska:
    1. Sinulla muita esimerkkejä URL Google
    2. Syy sinun tapauksessasi voi olla erilainen, että täällä
    3. Ratkaisemaan tätä kysymystä ei voi ratkaista ONE
    4. Tällä hetkellä en ole varma kuka on kysymys - ei tilaa tämä on jälleen "selittää", koska se palasi Säie foorumi, tai koska muistiinpanon.
    5. Ymmärtääkseni tällä hetkellä bhanuprasad1981 jotka on kirjoittanut tätä säiettä ei ole tätä kysymystä enää - joten tämä asia on kiinni.
    6. Henkilökuntamme tiedä kuka auttaa juuri nyt lukematta koko säiettä. Emme voi sallia, että - muuten meillä on tilanteita, jolloin meidän on luettava satoja virkoja ymmärtää kuka vielä tarvitsee apuamme

Ole hyvä vain avata uusi säie, jotta se olisi yksinkertaisempaa - kun ajattelee ovat yksinkertaisia ne ovat menossa nopeammin
    1. Sinulla on Google Email. kamilkurczak on Googlen sähköposti. En voi lähettää Google Email julkisesti johtuen oman paikallisen Maa tietosuojalait ja koska se on vastoin Googlen TOS mikä saisi minut kieltää välittömästi Googlen Adsense.

2. Anna minulle syy | korjaus minun ongelmani sillä te kaikki ole materiaali.

3. Varoitus sähköposteja, että olemme molemmat saaneet ovat samat.

4. Olen samaa asiaa kuin huono bhanuprasad1981, Nyt on liian myöhäistä hänelle, mutta ei minulle, nopea vastaus on muuten minä seuraan hänen varma kuolema.

5. Kuten sanoin 1 kohdassa. Sinä ja kamilkurczak on kaikki tarvittavat tiedot, joten älä juoksennella Bush ja anna minulle kiinteä hyödyllinen vastaus | fix ja älä välitä nostamalla lanka laskee.

bhanuprasad1981 Vastasi pari päivää sitten (muutama viestiketjut edellä minun) ja vahvisti sen, mitä sanoin ja totesi myös, että hän oli rampa, hänen lainaus on alla, en tiedä missä olet lukenut, että hänen ongelma korjattiin?!?
    bhanuprasad1981,
    Olet oikeassa, olen sivuuttaa, että sähköposti, tuloksena oli 75% katkos yhdessä PageRank pudota, olen täysin poistaa vBET kaksi kuukautta taaksepäin, mutta silti liikenne sujuu aivan liian alhainen verrattuna minun sivustoja liikenteessä ennen asennusta vBET
    Joten minun täytyy olettaa, että hänen ongelma ei ole ratkaistu vBET, koska hän poistanut vBET kaikki yhdessä. Ennen kuin minusta tulee kuin hänelle, että haluan vastauksia nopeasti ilman halpaa puhua, koska Olen menettämässä rahaa ja tämä tulee ongelma.
    Viimeksi muokannut mario06; 15-01-11 at 07:49.

Joten kiitos vain luoda uusi säie teidän ongelma. Voit kirjoittaa siellä, että sisältö on PM, mutta tarvitsemme uusia valittuna avataan uusi kysymys pystyä hallitsemaan sitä. Ole hyvä ja avaa uusi viestiketju teidän ongelma jos haluat tukeamme. Tämä tapaus on bhanuprasad1981 ja se on ratkaistu, koska hän ei kärsi asiasta enää.

Ei uusia thread = ei missään tapauksessa henkilöstöön. Ole hyvä - tämä ei ole asia keskustella. Tulemme alkaa työstää asiaa, kun uusi viestiketju siihen saapuu ja voimme hallita sitä asianmukaisesti. Olemme täällä auttaa sinua Tarjoamme sinulle ilmaisen tuen. Olemme yksinkertainen prosessi, jonka avulla hallita asiakkaiden kysymyksiin hyvällä tavalla. Kieltäytymällä aloittaa prosessi (kirjoittaminen uusi kierre) sinä kieltäydyt tukeamme.

Otamme mielellämme auttaa sinua - vain luo uusia kierre ongelmasi kuvausta - Voit kirjoittaa siellä, että linkit oli lähettää PM, voit sisällyttää siellä linkki tähän aiheeseen. Silti me tarvitsemme sinua antamaan meille rastitettu alkaa uusi kierre vikoja raportteja tai vianmääritysosio. Heti kun teet sen aloitamme työstää sitä. Asiakkaamme tietokanta on yhä isompia ja hyvä, yksinkertainen ja käytetään prosessin ansiosta voimme auttaa kaikkia asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla ja antaa meille mahdollisuuden hallita asianmukaisesti niiden tapauksissa.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •