Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 14

Thread: Käyttäjiä lähettämistä eri kielillä

Senior Member

Default Käyttäjiä lähettämistä eri kielillä

Hei Voisitteko kertoa minulle, jos käyttäjä viestejäsi sanoa hollanti nähtyään foorumi hollanniksi kun näen viesti tulee tapahtumaan englanti?

Myös kuinka paljon tietokanta käytöstä tai tietokantataulukoihin ovat siellä?

Onko ylimääräistä kuormaa palvelimelle?

Onko SEO turvallinen?

Voiko kaikki käännökset olla automaattisia, eli kaikki espanja aina nähdä sen espanjaksi kaikki Venäjän aina nähdä sen Venäjän ********** jne?

Terveisin,
    Simon

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hei, vBET voi tunnistaa viestin kielen (konfiguroitavissa). Joten jos käyttäjä kirjoittaa HIE viesti millään tuettu kieli, sitten vBET tunnistaa sen kieli (Google) ja sitten automaattisesti läpinäkymätön se tarkoituksenmukaista bbcodes.

vBET luo uusia välimuisti taulukoita, mutta ei tehnyt muutoksia natiivi vBulletin taulukoita.

Tietenkin siellä on ylimääräistä kuormaa - se ei ole käännetty maagisesti

Koko käännös on automaattinen

Senior Member

Text automatically translated from: Spanish to: Finnish
    Translated text
    Testi:
    Nimeni on Simon, en ole tyhmä
    Original text

Senior Member

Luulen sitten im pyytää näin voi ajaa ilman lippua ylhäällä tai kielen valinta avattavasta?
    Haluan kävijöitä sivustolleni automaattisesti nähdä sivuston omalla kielellään (olettaen niiden selaimet on asetettu maansa standardi) kanssa ei tarvitse napsauttaa painikkeen tai mitään koska en halua saada lippuja tai avattavan mutta jälkeisessä on hyötyä, minulla on myös mukautettu koodi BB thats jäsentää erillisen PHP-tiedoston avulla regex tämä olla ongelma?

Senior Member

Text automatically translated from: Spanish to: Finnish
    Translated text
    Testi 2:
    Nimeni on Simon, en ole tyhmä! Muokkaa Dual kielikoe
    Original text
    Pidin tätä testiä
    Viimeksi muokannut Simon Lloyd; 01-10-10 at 14:30.

Senior Member

Vaikka pidän mod (hyvin testeissä ive tehnyt) Pelkään tukea vasteaika on erittäin huono, olen lähetetty eilen klo 14:14 (GMT) ja vielä ilman vastausta 19 tuntia myöhemmin!

Se ei anna minulle luottamusta ostaa.

Senior Member

Tulkaa kaverit 30hrs nyt koska vastausta, haluatko myydä tätä kamaa vai ei?

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Simon Lloyd View Post
    Luulen sitten im pyytää näin voi ajaa ilman lippua ylhäällä tai kielen valinta avattavasta?
    Haluan kävijöitä sivustolleni automaattisesti nähdä sivuston omalla kielellään (olettaen niiden selaimet on asetettu maansa standardi) kanssa ei tarvitse napsauttaa painikkeen tai mitään koska en halua saada lippuja tai avattavan mutta jälkeisessä on hyötyä, minulla on myös mukautettu koodi BB thats jäsentää erillisen PHP-tiedoston avulla regex tämä olla ongelma?
    Viime kerralla ja kysytään sitten i tapana vaivaudu ostamaan tätä mutta asentaa yksinkertainen Google kehittäjät jQuery versio yksinkertaisesti kääntää sivua!

Vastatkaa minun querie yläpuolella ja seuraavat mahdollisuuksien mukaan:

Olen vBSEO ja vBSEO sivukartta Onko mitään ylimääräistä minun täytyy tehdä ostamisen jälkeen mod (koska en koskaan saa vastausta täällä) varmistaa, että kaikki toimii?

Hello. Huomaa, että palvelu ei ole 24 / 7. Työpäivinä olemme päivittäin. Viikonloppuisin yleensä liian, silti se voi olla niin usein. Myös meillä on asiakkaita koko maailma, joten joskus vasteaika vaikuttavat aikaero (yleensä nukumme yöllä ).

Anteeksi tämä myöhäinen vastaus. Huomaa, että Kamil (henkilökuntamme kaveri) juuri palannut lomalta, joten alkaen maanantaina menemme takaisin paremmin vasteaika

Myös tässä tapauksessa - olen vain menetä kysymys, koska se oli fallowed kokeellisesti viesti. Kun tulin tänne näin vain testi, eikä laittaa huomiota viestin ennen sitä (molemmat oli lähettää minuutin jälkeen minuutti). Anteeksi - se oli minun vikani. Nytkin olin hämmentynyt, mistä on kyse ja oli tullut takaisin alkuun tämän keskustelun selvittää miksi kirjoitat noin noin 30 tuntia, kun olin täällä eilen, eikä mikään osoitettu minulle. Nyt tiedän, ettei mikään, mitä olen huomannut - Kaipaan viestisi johtaa harhaan tyhjillään testiviesti. Kerran vielä ota anteeksi.

Kysymykseen voi poistaa kokonaan käytöstä lippuja ja aseta vaihtoehto, johon käyttäjät ohjataan automaattisesti niiden kielten perustaa heidän selainasetuksensa (vBET käyttää otsikoita Lähetä selain että). Silti tämä ei ole suositeltavaa:
    1. Oletusarvoisesti Google ei näe lisäsivuja. Se jos lisäät ne osaksi sivustokartan. Jos et tee tätä, niin näillä sivuilla ei indeksoida, joten et saa ylimääräistä liikennettä uusia paikkoja - ihmiset eivät yksinkertaisesti tietää, että
    2. Käyttäjät voivat tulla ei heidän tietokoneensa. Eli jos joku on Puolasta, mutta menee your forum jostain nettikahvilassa Englannissa, sitten selain kertoo vBET että kieli on Englanti. Poistamalla liput, et anna käyttäjän mahdollisuutta vaihtaa kieltä.

Custom bbcodes ei pitäisi olla ongelma, jos ne ovat todella bbcodes. Meillä oli jo asiaa yhdellä modi joka oli omilla "bbcodes", mutta kysymys oli, koska hän ei todellakaan käyttää BBCode - vain teksti jossa ne jäsennetään itse. Huomaa, että BBCode ei ole vain tekstiä [] jäsentää sen säännöllinen lauseke. BBCode on erityinen merkki, joka on rekisteröity vBulletin moottori ja se jäsennetään vBulletin moottori (Sinun plugin asianmukaiseen koukut). Jos et käytä sitä sillä tavalla, niin et todellakaan ole BBCode aivan erityinen merkki tunnistavat koodin. Tällöin voit olla kysymys. Koska tällaisessa tapauksessa ei ole BBCode, niin se ei jäsentää vBulletin ja kun Lang BBCode on jäsennetty, se saa tekstin kääntää teidän erikoismerkkejä, joita ei bbcodes vaikka sisällä [] (koska vBulletin ei tunnista sitä niin jätä se) - joten tämä teksti tulee lähettää kääntää, ja Google voi rikkoa erikoismerkkejä (eli laittamalla välilyönti ennen sulkemista]).
    Viimeksi muokannut vBET; 02-10-10 at 22:47.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Simon Lloyd View Post
    Viime kerralla ja kysytään sitten i tapana vaivaudu ostamaan tätä mutta asentaa yksinkertainen Google kehittäjät jQuery versio yksinkertaisesti kääntää sivua!

Vastatkaa minun querie yläpuolella ja seuraavat mahdollisuuksien mukaan:

Olen vBSEO ja vBSEO sivukartta Onko mitään ylimääräistä minun täytyy tehdä ostamisen jälkeen mod (koska en koskaan saa vastausta täällä) varmistaa, että kaikki toimii?
    Olin vain vastaamalla kysymykseen, kun kirjoitit tämän yhden

Voit myös integroida Sitemap Generator, on URL-osoitteita käännössivujen sisältyy sivukartta. Tämä ei ole tarpeen (jos sinulla on liput, Google löytää ne sivut silti, silti se voi viedä enemmän aikaa tällaisessa tapauksessa).
    Viimeksi muokannut vBET; 02-10-10 at 23:12.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •