Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 10 ja 16

Thread: vBAdvanced CMPS kysymykset

Hybridi-näkymä

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Junior Member

Default vBAdvanced CMPS kysymykset

Foorumini asuu / forums /, minun vBAdvanced on juuri verkkotunnuksen.

Olen lisännyt globaalin lausunnot ohjeiden toiseen virkaan teidän foorumi ja käytän "custom" harjoittelulla varten liput ja tuli $ vbenterprisetranslatorflags vain kerran minun malliin. Etusivullani näen (käytän "jos" lausunto niin Vain ylläpito nähdä liput) neliösumman liput laittaa kahdesti alle Navbarissa. En näe lippua kuvia vaikka laitoin kopiot niistä / images / vBET / liput.

Kun lippu neliöt klikataan, sivuston kääntää kuitenkin saan lähetetään / forums / mutta haluaisi käyttäjän pysyä kotisivulla kun he napsauttavat lipun. Juoksen nginx ja tässä on minun nykyinen uudelleenkirjoittaminen tuotteellesi. En käytä SEO vaihtoehto vBET asetukset.

# Start käännös

sijainti ~ * / forums / .* \\. (jpg | jpeg | gif | CSS | png | js) {
    root / var / www / htdocs / velhon avulla;
    }

Paikkakunta / forums / {
    root / xxx / www / htdocs / velhon avulla;

kirjoittaa uudelleen / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php? Vbet_lang = 1 dollari viimeinen;
    kirjoittaa uudelleen / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php? Vbet_lang = 1 dollari viimeinen;

if (!-e $ request_filename) {
    kirjoittaa ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php viime;
    }

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
    fastcgi_index index.php;
    fastcgi_param SCRIPT_FILENAME / XXX / www / htdocs / ohjatun $ fastcgi_script_name;
    ovat fastcgi_params;

# Ratkaista joitakin FastCGI virheitä, enemmän suvaitsevaisia puskurit ja Aikakatkaisut
    fastcgi_connect_timeout 120;
    fastcgi_send_timeout 60;
    fastcgi_read_timeout 120;
    fastcgi_buffer_size 128k;
    fastcgi_buffers 4 256;
    fastcgi_busy_buffers_size 256K;
    fastcgi_temp_file_write_size 256K;
    fastcgi_intercept_errors on;

}

# Lopeta käännös

1. Miksi kaksinkertainen joukko lippuja?
    2. Jos minulla on kuvia oikea polku, mikä estää heitä näyttämään?
    3. Tiedätkö mitä pitäisi lisätä oman nginx cfg tiedoston, jotta käyttäjä napsauttaa lippu etusivullani ja saa lähettää foorumeilla?

Kiitos

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

On vaikea kuvitella, mitä kuvaavat. Voitko luoda Testaa tilin meille, käyttäen joka voimme nähdä, että voit kuvailla? Ole hyvä ja PM käyttöoikeustiedot.

Jos käytät VBS dynamiikka - sinun täytyy käyttää myös tätä mod: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Lisäksi en tiedä mikä viesti kirjoitat noin:
    Olen lisännyt globaalin lausunnot ohjeiden toiseen virkaan
    Joten antakaa tarkka URL jotta tiedämme mikä iskee fallowed.

Integroida käännös sisällön ulkopuolella foorumi hakemistoon joudut kesannolle tässä ohjeet: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Ne oli yleistä tietoa. Nyt vastaamalla tarkka kysymyksiin:
    1. En tiedä nyt. Tarve nähdä html lähtö vinkkejä. Myös - mitä muutoksia tehdään malleja? Ja oletko varma että lippu paikka on määritetty mukautettuja?
    2. Luultavasti puute tyylejä. Huomaa, että vBET nyt käytössä 1 kuva kaikkien liput ja näyttää niitä CSS huolimatta. Olisi hyvä, jos pystyn näkemään, mitä olet kirjallisesti, se voisi auttaa löytämään lähde ongelma. Nyt minun ei tarvitse arvailla.
    3. Kyllä. Katso täältä: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 vain antaa säännöt nginx

Junior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    On vaikea kuvitella, mitä kuvaavat. Voitko luoda Testaa tilin meille, käyttäen joka voimme nähdä, että voit kuvailla? Ole hyvä ja PM käyttöoikeustiedot.
    Olen kaikki asettaa päällekkäisiä liput kysymyksiä. Typerä virhe minun puoleltani.

Integroida käännös sisällön ulkopuolella foorumi hakemistoon joudut kesannolle tässä ohjeet: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54
    Olen tietoinen siitä, että viesti kuitenkin olen jo nginx joka ei käytä. Htaccess. Olen mukana minun uudelleenkirjoittaa osa teidän mod minun alkuperäinen viesti. Mitä tarvitsen lisätä tai muuttaa?

Ne oli yleistä tietoa. Nyt vastaamalla tarkka kysymyksiin:
    1. En tiedä nyt. Tarve nähdä html lähtö vinkkejä. Myös - mitä muutoksia tehdään malleja? Ja oletko varma että lippu paikka on määritetty mukautettuja?
    Se ei asia nyt.

2. Luultavasti puute tyylejä. Huomaa, että vBET nyt käytössä 1 kuva kaikkien liput ja näyttää niitä CSS huolimatta. Olisi hyvä, jos pystyn näkemään, mitä olet kirjallisesti, se voisi auttaa löytämään lähde ongelma. Nyt minun ei tarvitse arvailla.
    Aion tarkastella tyylitaulukon liput dir
    3. Kyllä. Katso täältä: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54 vain antaa säännöt nginx
    Sanoit pre-myynti, joka sinulla jo on.

Kiitos ajastasi

do-no-upload/tools/redirecting-rules/nginx.txt. Still säännöksistä erityisistä integraatiot ovat valmiina. Htaccess muodossa. On helppo hyväksyä ne.

Joten ne. Htaccess säännöt:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    Hyväksyy niitä:
    Code:
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true last;
    rewrite ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true last;
    Tämä:
    Code:
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    tähän:
    Code:
    if (!($query_string ~* 'vbet_outside=true')){
        rewrite ^(.*)$ $1?vbet_outside=true last;
    }
    Huomaa, että kyse ei ollut testattu. On suositeltavaa ottaa varmuuskopio säännöt ennen muutoksia, joten jos kysymyksiä sinulla voi kumota muutokset.

Junior Member

Kiitos, minä annan sille ammuttu.

Anna palautetta. Teemme työtä sen till tehnyt http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •