Foorumini asuu / forums /, minun vBAdvanced on juuri verkkotunnuksen.

Olen lisännyt globaalin lausunnot ohjeiden toiseen virkaan teidän foorumi ja käytän "custom" harjoittelulla varten liput ja tuli $ vbenterprisetranslatorflags vain kerran minun malliin. Etusivullani näen (käytän "jos" lausunto niin Vain ylläpito nähdä liput) neliösumman liput laittaa kahdesti alle Navbarissa. En näe lippua kuvia vaikka laitoin kopiot niistä / images / vBET / liput.

Kun lippu neliöt klikataan, sivuston kääntää kuitenkin saan lähetetään / forums / mutta haluaisi käyttäjän pysyä kotisivulla kun he napsauttavat lipun. Juoksen nginx ja tässä on minun nykyinen uudelleenkirjoittaminen tuotteellesi. En käytä SEO vaihtoehto vBET asetukset.

# Start käännös

sijainti ~ * / forums / .* \\. (jpg | jpeg | gif | CSS | png | js) {
root / var / www / htdocs / velhon avulla;
}

Paikkakunta / forums / {
root / xxx / www / htdocs / velhon avulla;

kirjoittaa uudelleen / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php? Vbet_lang = 1 dollari viimeinen;
kirjoittaa uudelleen / Forums / vbenterprisetranslator_seo.php? Vbet_lang = 1 dollari viimeinen;

if (!-e $ request_filename) {
kirjoittaa ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php viime;
}

fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
fastcgi_index index.php;
fastcgi_param SCRIPT_FILENAME / XXX / www / htdocs / ohjatun $ fastcgi_script_name;
ovat fastcgi_params;

# Ratkaista joitakin FastCGI virheitä, enemmän suvaitsevaisia puskurit ja Aikakatkaisut
fastcgi_connect_timeout 120;
fastcgi_send_timeout 60;
fastcgi_read_timeout 120;
fastcgi_buffer_size 128k;
fastcgi_buffers 4 256;
fastcgi_busy_buffers_size 256K;
fastcgi_temp_file_write_size 256K;
fastcgi_intercept_errors on;

}

# Lopeta käännös

1. Miksi kaksinkertainen joukko lippuja?
2. Jos minulla on kuvia oikea polku, mikä estää heitä näyttämään?
3. Tiedätkö mitä pitäisi lisätä oman nginx cfg tiedoston, jotta käyttäjä napsauttaa lippu etusivullani ja saa lähettää foorumeilla?

Kiitos