Tere Noh, siis ma püüan ta suudab tegutseda ka saksa, vaatame, kuidas google ta. Tisiman Hallo Na, dann versuch ich es auch mal in deutscher Sprache, mal schauen wie google damit auskommt. Tisiman
Google on oma komplekt ei ole päris selge Sa pead kirjutama täiesti hea saksa, kahjuks. Edit: tõlge ei ole mõtet täielikult Google kommt mit deinem Satz nicht wirklich klar Man muss schon perfektes gutes deutsch schreiben, leider. Edit: Die Übersetzung macht voll keinen Sinn
Kust ma valdab proovige kirjutada kiri või dokument? katsetada, kuidas see toimib. sobib see rakendus ise ja ma kirjutan oma sõpradele, kes elavad Rumeenias ja Ungaris. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern .
Algselt postitas mikael Kust ma valdab proovige kirjutada kiri või dokument? katsetada, kuidas see toimib. sobib see rakendus ise ja ma kirjutan oma sõpradele, kes elavad Rumeenias ja Ungaris. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern . Näites siin Julgelt loob uue testi niidid käesolevas paragrahvis.
Tere, katsetamine Ciao, prova
Hello! SVYAZI vaadata! Привет! проверка связи!
كيفية اضافة الكود الرجاء المساعدة
Vaata Tag Cloud
Foorumi reeglid