Samme problem som normalt. Du bør starte tænker let, blot leverer FÆRDIGE kode til ethvert behov.
Jeg prøver at redigere det, men det fungerer ikke. Se hvor meget ppl i denne tråd har problemer, gøre blot nogle prøver som:
Sitemap uden SEO hyperlinks
Sitemap med SEO Links
Sitemap uden SEO kæder, flere sider
Sitemap med SEO Links, flere sider
Ville spare dig Fix tid.
Hvordan jeg forstår din selvstudium jeg har redigeret .php denne måde:
Code:
vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");
$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
//additional code
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
$alanguages = array ('en','fr');
if(!$archived) {
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, %p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code
for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
Men det Código arbejde...
Hvilke problemer, jeg fandt?
1.) FIND "vbseo_log_entry (" [XULernia] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow [emneid], samlede stillinger: $totalposts, sider: $totalpages, visninger: $threadrow [visninger] $forudgående ");"
Denne streng findes ikke. Theres "kun" "vbseo_log_entry (" [XULernia] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow [emneid], samlede stillinger: $totalposts, sider: $totalpages, visninger: $threadrow [visninger] $forudgående ");"
Hvis jeg vil tilføje, nedbryder hvor du siger det koden.
2.) andre trin er okay og forståelige.
3.) VALGFRI:
Hvis du ønsker at tilføje til sitemap også links til andre tråd sider (hvis tråden har flere sider), skal så yderligere kode fra sidste led indsættes i andet sted - før:
PHP-kode:
$ Vbseo_stat [$ arkiveret 'på'? 'T'] + = vbseo_add_2urls (
Også i denne ekstra kode, som du er nødt til at skifte 1 til $ s.
Dette er absolutly ikke forståeligt. Jeg ved ikke, hvad de skal gøre. Jeg kan ikke forstå det blot. Bare præcisere, hvad og hvor...