Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 5 FirstFørste 12345 SidsteLast
Resultater 21 til 30 af 46

Tråd: Sitemap Generator integration

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af CThiessen View Post
    Text automatically translated from: German to: Danish
    Translated text
    Hej,
    Jeg bruger ikke generatoren Sidemap for oversatte sider.
    Jeg ønsker at have til at fokusere på mit eget sprog.
    Men i en af de RSS-feed fra flere andre sprog i Webmasterværktøjer.
    Der er de forbindelser, der allerede udarbejdet.

Google har som altid de nyeste bånd og fortsætte med at arbejde godt selvstændigt.

Hilsen
    Christian
    Original text
    Tak for din info. Som jeg forstår dig bare deles med din erfaring, eller du har brug for nogen støtte her?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af basketmen View Post
    Jeg tror, behøver kun den anden kode, fordi alle forum har mere end 1 tråd sider, og jeg tror 99% folk vil have så meget som muligt de links i sitemap, så få mere trafik

så vi bare behøver kun gøre dette, for SEO links?

Find:
    PHP Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls
    Og før det...

For SEO links
    PHP Code:
    //additional code
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
    if(!
    $archived) {
    -     
    $strlenhost strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
    $currentthreadurl vbseo_url_thread($threadrow$p$archived);
    $currentthreadurl_before substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
    $currentthreadurl_after "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
    $lastpost =& $threadrow['lastpost'];
    $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
    foreach(
    $alanguages as $language) {
    vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after$prior$lastpost$freq);
    }
    }
    //end additional code 
    NOTE: Fjern din DEFAULT sprogkode fra $ Alanguages
    Også hvis du deaktiverede nogle sprog i løsning panel, du er nødt til at slette sine koder.
    Michał Jeg er ked af, jeg er klar over denne kode kun at tilføje andre sprog for showthread sider i sitemap, kan du vide, hvor (sted efter eller før hvad) til at tilføje andre sider også gerne forumdisplay, arkiver og andre?

fordi disse 2 sider er de vigtigste at gøre Google lettere at indeksering tråden lister, i det mindste bør være herunder integration forumdisplay og arkiv sider, også i sitemap
    Senest redigeret af basketmen; 02-10-1022:46.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af basketmen View Post
    Michał Jeg er ked af, jeg er klar over denne kode kun at tilføje andre sprog for showthread sider i sitemap, kan du vide, hvor (sted efter eller før hvad) til at tilføje andre sider også gerne forumdisplay, arkiver og andre?

fordi disse 2 sider er de vigtigste at gøre Google lettere at indeksering tråden lister, i det mindste bør være herunder integration forumdisplay og arkiv sider, også i sitemap
    I dette øjeblik har vi testet koden kun til at integrere tråd sider, som vi betragtede som det vigtigste. Bemærk, at Google vil indeksere alle dine sider alligevel (selv om du ikke lavet sitemap integration overhovedet), fordi robotter kravler af alle links på dine sider, og du har inkluderet flag med links til oversatte sider. Selvfølgelig herunder links til sitemap kan gøre indeksering hurtigere. Derfor har vi offentliggjort tråde links integration - tråd ændringer hurtigt, så hurtigere kravle kan være nyttig.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    I dette øjeblik har vi testet koden kun til at integrere tråd sider, som vi betragtede som det vigtigste. Bemærk, at Google vil indeksere alle dine sider alligevel (selv om du ikke lavet sitemap integration overhovedet), fordi robotter kravler af alle links på dine sider, og du har inkluderet flag med links til oversatte sider. Selvfølgelig herunder links til sitemap kan gøre indeksering hurtigere. Derfor har vi offentliggjort tråde links integration - tråd ændringer hurtigt, så hurtigere kravle kan være nyttig.
    Ok, lad os vide, også hvis du ved hvor man kan tilføje yderligere kode for forumdisplay og arkiver sider

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Når jeg tilføjer koden fra det første indlæg i Sitemap-filen, får jeg følgende fejl under sitemap generation

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
    Løb Vbet 3.3.6 og vbseo 3.5.2 på en 3.8.1 forum

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

vBET omfatter nødvendig fil i init_startup krog:
    Code:
    if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) {
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    }
    Det ser ud til, at det ikke er inkluderet i din sag ved en eller anden grund. I så fald bedes du sætte kun linje med reqiure_once i ændrede fil af sitemap generator. Forelagt det yderligere kode af vBET. Venligst Bemærk, at det ikke var testet - så det er klogt at tage kopi af filen før ændringer.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Cheers for hat Michael, det var mere menneskelig fejl fra min side
    Jeg googlede fejlen og fandt det var lidt jeg over kiggede på indstillingerne

Jeg har aldrig ændret linket type VBSEO_URI

Hvis du har lavet, at en drop down muligheder, vil idioter som mig ikke overse det

Gennem tidligere erfaringer ved jeg at indstille generation tid på sitemap til at have en pæn forsinkelse mellem sitemap sider. Mines indstillet til noget forsinkelse på 15 sekunder.

Men Im tilfreds med det samlede sider på ti sprog

Forum Skærm: 2904
    Vis Tråd: 1817821

Total Indekserede webadresser: 1823149
    Samlede behandlingstid: 1,682.58 sekunder

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Er denne kode arbejder med sitemap 2.6? Thanks.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Snake hvor fandt du Sitemap Generator 2.6?, Jeg har 2,5 og det virker med det.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Da du ændrede koden, det gør ikke arbejde ordentligt.

Numrene don? T tilføje op.

Forum Display: 327
    Vis Tråd: 886054
    Vis Post:
    Medlem Profiler:
    Poll Results:
    Blog Entries:
    Blog Tags:
    Album webadresser:
    Sociale grupper webadresser:
    Tag webadresser:
    Arkiv: 169