Ja mand, jeg så. nu virker det men jeg har problemer med PhotoPost pro
Ja mand, jeg så. nu virker det men jeg har problemer med PhotoPost pro
hi Friends
Jeg har indsat vBet Regler for htacces af vbSeo.:
SEO er lykkedes Arbejde & vBet arbejde Nice.Code:RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] ###################################### vbet ################### RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] ################################################################## RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
men i oversættelse sektioner som "/ forum / el" (sub_translated mapper) The Links Skift fra theared.html til "showthread.php og ikke arbejde med vBSEO.
Jeg bruger vBET2.X
Undskyld for nye indlæg i denne tråd
Thanks
Senest redigeret af _root; 30-03-10 på 07:29.
Alle kender?
Jeg læste alle instruktioner, men ikke noget af det.
Såfremt denne
Kan skrive det her?
eller hvis det er forkert Såfremt denne?
Jeg har tilføjet den / forum i Option ...
Senest redigeret af _root; 31-03-10 på 17:57.
Dette er min standard SEO. Kan ændre det til. Htaccess af vBet2.x & vbSEO?
Code:RewriteEngine On RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
Senest redigeret af vBET; 02-04-10 på 03:28. Årsag: tilføjet BBCode
På dette tidspunkt behøver du ikke vBET regler overhovedet. Hvis du vil have SEO-links til oversættelse bedes du tænder for den i vBET konfiguration og gjorde. Htaccess opdateringer. Hvis dit forum ikke bruger undermappe i URL så skulle det se sådan ud:
Hvis det gør - du er nødt til at ændre 2 første vBET regler - se første indlæg for detaljer.Code:RewriteEngine On RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]