Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 12

Tråd: Gæst cache problem

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Gæst cache problem

På Michael forslag, jeg prøvede din gæst cache. Og ehhhh, jeg kan ikke engang åbne en side, når denne er aktiveret. Bare få denne:

Internet Explorer kan ikke vise websiden
    Mand, jeg ønsker kun en gang noget ville arbejde lige her.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

gæst cache virker nu, men indstilling: GZIP HTML-output er deaktiveret nu.
    Dette er et problem med kodning. gæst cache-filer er gziped og når vi forsøger at læse filer - der er en kodning problem.

Jeg vil forsøge at finde dette spørgsmål med kodning.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Kan du fortryde, hvad du lige gjorde på mit forum. Jeg har nu sendt dig 2 PM på mit forum og 1 her med noget svar. Hele min forum er komplet rodet op nu. Jeg kan ikke logge ind på min AVS eller gøre nogen moderation. Det er ikke sjovt ************************!!

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Taurus View Post
    Kan du fortryde, hvad du lige gjorde på mit forum. Jeg har nu sendt dig 2 PM på mit forum og 1 her med noget svar. Hele min forum er komplet rodet op nu. Jeg kan ikke logge ind på min AVS eller gøre nogen moderation. Det er ikke sjovt ************************!!
    Venligst slette dine cookies.

Jeg har jeg et spørgsmål:
    Kan du check på din server via SSH én ting?
    Skriv venligst denne forespørgsel som din SSH: #httpd-t-D DUMP_MODULES
    og forsøge at finde deflate_module. Hvis du kan finde det så skriv her.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hvad er SSH?

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Har du en adgang til din server fra kommandolinjen?
    Her kan du ændre din server konfiguration osv.
    Secure Shell - Wikipedia, den frie encyklopædi

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

O Jeez. Bare glem alt dette. Jeg kan ikke klare det længere. VBET er bare én stor hovedpine for mig. Intet aldrig virker.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

cache for gæster fungerer normalt - når gzip er deaktiveret, men hvis gzip er aktiveret gæst cache gør en god filer (f.eks index.zip). Du kan tjekke det (Forums / vbet_guestcache / da).
    Her er et problem med kodning og læsning af dette filer. Selvfølgelig kan vi ordne det, men jeg har brug for din hjælp. (Jeg kan tjekke det ved at din SSH)

Hvis du ikke kan tjekke det ved at SSH - Jeg vil forsøge at ordne det uden den.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg har ingen idé om, hvordan du kontrollerer SSH ... Undskyld!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej - jeg fandt en interessant ting. Det ser ud til dit forum er missconfigurated.

Når du deaktiverer vBulleitn GZIP ved AdminCP mulighed GZIP HTML-output så dit output er stadig zippet. Du kan se den her:
    GZip Test
    BEMÆRK: Det er klart beskrevet i vBulletin indstilling:
    Hvis du allerede bruger mod_gzip eller mod_deflate på din server, skal du ikke aktivere denne indstilling.
    Så på nuværende tidspunkt ser det ud til, at du har en af dem på, fordi produktionen er zippet alligevel. Og det er sandsynligvis årsagen til problemer med vBET gæst cache - det er dobbelt lynlås, så browsere får amok med det.

Når vB GZIP er deaktiveret Gæst cache virker, du stadig har nogle konflikt, og du kan se så denne fejlmeddelelse:
    Code:
    Warning: in_array() [function.in-array.html]: Wrong datatype for second argument in [path]/global.php(400) : eval()'d code on line 796
    Denne konflikt handler om krog global_complete. Jeg begyndte at lede, som mod er i konflikt, men du bare har dem for meget ... Vi kan hjælpe dig, når du bestemme, hvilke MOD skaber denne konflikt. For at gøre dette er du nødt til at kontrollere alle plugins til global_complete krog, og hvis den bruger in_array funktion - så slå det og tjek gør fejlen stadig forekommer. Hvis ikke så har du fundet skyldige. vBET ikke har en sådan funktion i vores kode, så nogle andre mod er ansvarlig for dette. Hvis du ønsker at finde det - først deaktivere vB GZIP (i tunet den igen, ligesom du havde det før). Derefter aktivere Gæst cache og se. Bedste er at næve finde krog, der kunne gøre sig skyldig - deaktivere den, tænd Gæst cache, og hvis problemet stadig eksisterer, så hurtigt deaktivere Gæst cache (så brugere vil ikke se dette spørgsmål). Af Coure du har teste det i browseren, hvor du ikke er logget ind

Det er alt hvad jeg kan gøre. På nuværende tidspunkt ser det ud til, at problemet er forårsaget af forkert vBulletin konfiguration - du bruger vB GZIP og nogle andre også, hvad der ikke er tilladt i henhold vB dokumentation.
    Også problem med Gæst Cache og deaktivere vB GZIP er relateret til nogle mod konflikt. Vi er ikke ansvarlige for kode af andre mods. Vi vil gerne hjælpe dig, men først skal du bestemme, hvilken mod er årsag til denne konflikt. Dette kan også være ikke konflikt, men blot bug i denne anden mod, men når Gæst cache er den så denne fejl kommer til output i stedet for fejl fil (spekulation). Anyway - det skulle fastlægges, og fordi det er forårsaget af andre MOD vi er ikke ansvarlige for det. Vi har allerede bruger masser af tid på dette spørgsmål, som synes at være lige forkert konfiguration af din server, og håber du forstå, hvorfor vi først bede dig om at bestemme, hvilke MOD skaber konflikt på forum, som har dusinvis af mods.

Jeg forstår, at for dig, det ville være bedst, hvis vi gør alt, men håber, at du også forstå, at vi er vBET støtte ikke alle mulige mods-og server-konfigurationer støtte. Så hvis du ønsker at bruge Gæst Cache skal du først konfigurere korrekt din server (kun bruge én GZIP - VB eller ekstern, ikke kabine). Og finde ud af hvilke MOD forårsager fejlmeddelelse (vB GZIP slukke og Gæst cache på) - vi vil se der til at hjælpe dig, når du fastslå, hvilket der er skyldig.

Giv din feedback.
    Senest redigeret af vBET; 02-09-1023:29.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •