Tak for svar sir.
Jeg har sendt dig alle mine VB Admin CP og FTP-adgang til oplysninger i PM, og du kontrollere den.
tak
Tak for svar sir.
Jeg har sendt dig alle mine VB Admin CP og FTP-adgang til oplysninger i PM, og du kontrollere den.
tak
Ja - bare så og kontrolleres. Acces er OK, men jeg kan ikke finde på din FTP dit forum directnory Nor. Htaccess-fil (se PM). Venligst PM mig nøjagtige placeringer.
tak for svar sir.
Forhør dig igen min PM (sendt til dig).
tak
Du havde i regler:
Skal være:omdirigeret = forum / og omdirigeret = forum / $ 2
Årsag fundet og rettet, så oversatte sider genererer nu.omdirigeret = / forum / og omdirigeret = / forum / $ 2
Nu har du endnu et problem - stilarter er ikke i orden.
Tak for stor hjælp.
Jeg har fundet den bedste løsning er, at jeg fjernede vbet fra mit forum, og nu servertrafikken og database fejl begge er løst coz når ethvert organ, åbne derefter oversat linket til mit forum, så det tager meget lang tid ikke være åben, og når forbindelsen er så det viser ingen stilarter på oversatte sider.
så nu bare indtil mig hvordan man stopper Google omdirigering oversat links betyder, at når jeg fjernede vbet Google stadig søge oversat link i min forum.
Jamen jeg er meget taknemmelig, som hjælper mig i dette spørgsmål.
tak
Regel, der vil omdirigere alle oversatte sider, der ikke oversat én:
Venligst vedtage det til dine specielle sag og teste det.Code:RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]