Hi
Jeg beskrive mit setup.
VBulletin-4.0.5 og jeg har installeret den nyeste version vBET.
"Jeg har vbseo kører, men har ikke integreret med vBSEO vBET. Jeg har ændret filerne og vBSEO sitemap vBSEO forum og jeg forsvandt. Så jeg forlod originalerne.
"Jeg har ikke ændret sig. Htacess enten.
Vbeta synes at fungere godt uden at være integreret med vBSEO, corrígame hvis jeg tager fejl, tak.
Mit problem:
-Jeg har tre forskellige stilarter at vælge, som brugeren vælger dem usuario.El, og alt er godt.
-Jeg har flere fora med en standard-stil, så når du indtaster bliver denne stil.
-Med aktiveret vbeta ikke arbejde. Jeg kan ikke knytte fora stilarter.
Fortæl mig, hvordan man løser dette problem.
Tak meget.
Hola: Le describo mi instalación. -Tengo instalado Vbulletin 4.0.5 y vbet la última versión. -Tengo funcionando vbseo , pero no he integrado vbet con vbseo. Cambié los archivos de vbseo y vbseo sitemap y el foro me desaparecía. Así que dejé los originales. -No he cambiado el .htacess tampoco. Vbet parece que funciona bien sin estar integrado con Vbseo,corrígame si me equivoco, por favor. Mi problema: -Tengo tres estilos diferentes para elegir por el usuario.El usuario los elige y todo va bien. -Tengo varios foros con un estilo predeterminados, de tal forma que cuando entras se pone este estilo. -Con Vbet activado no funciona. No puedo asociar foros a estilos. Por favor dígame como solucionar este problema. Muchas gracias.