Bemærk, at det man ikke integrerer vBET med vBSEO, så vil det fungere, men links vil ikke blive oversat. Ii er bedre for din SEO for at integrere og har links oversat, så vi rådgivning dette. Hvis du har problemer med integration - først sørge for du har lavet alt, som det vises. Så åbner ny tråd med fejlrapport for det. Også skal du skrive hvilken vBSEO version du bruger.
Om standard stilarter for fora. Først - du fortælle det gør det heller ikke, når gæsten cache er deaktiveret. 2. - Beskriv, hvordan du parret standard stil med forum? Er det nogle vBuletn konfiguration (hvor), eller det sker af nogle mod. Vi har brug for oplysninger for at være i stand til at reproducere problemet og løse det. Også vi har brug for at vide, er det virkelig en fejl, eller nogle integration problem.
Senest redigeret af vBET; 16-08-10 på 22:43.
Hello:
Jeg ændre indstillingen: Brug Fuld Fil Cache For gæster (BETA!) nr.
Jeg satte standarder stilarter by vBulletin normale funktioner. Ingen mods.
Du kan teste dette: Gå til admincp-Forum og moderatorer.
Tag alle forum og sætte personlig stil til ethvert forum.
Set Omskriv valg efter bruger: ja
Hvis du indtaster i dette forum stilen ændres. Uanset hvilken stil bruger du i øjeblikket.
Nu gør ikke, t værker.
Takket være en masse
du mener. forum stil chosing af bruger? Jeg skal være logget ind eller ej?
Nej, det er ikke nødvendigt.
Du kan se dette i min side:
aquaterraria.com - Inicio
Denne side har tre overordnede stilarter, brugerne kan vælge de:
hvid
Grøn
Brown
Hvis du går til forummet:
Dendrobates
Stilen ændringer (farve, header ...). Denne stil er kun for dette forum, og brugeren kan ikke vælge det.
Når jeg aktivt Vber, der ikke virker.
har du en vBET actived nu? eller ej? fordi jeg var på dit websted, og denne stil er workng kun på de vigtigste site.