Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 af 14

Tråd: Jeg starter et nyt emne eller svare på en tråd eller slette et indlæg, det omdirigerer mig til en tom side ...

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

tak, har lige læst et tidligere indlæg og svar her. Det er nødvendigt.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Taurus View Post
    Siden opgraderingen til 3.3.6 jeg bliver ved med at få disse samme hvide sider. Det sker tilfældigt. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke sker overhovedet. Oplys venligst!
    Jeg er på dit forum og jeg er ikke i stand til at genskabe problemet. Fortæl det gør det stadig sker. Også - ifølge logs, som du PM mig så det ud som om du havde opdateret produkt-fil, men vBulletin php filer var gamle (eksisterende funktion var ikke synlig). Det kunne være server cache problem (ikke vBET cache) - hvor nye filer var ikke synlige, og serveren var stadig ved hjælp af gamle filer. Så det kan være årsagen.

Kort: Jeg kan ikke reproducere det på dit forum - kan du? Er det stadig ske eller ej? Hvis ja - beskriv præcist, hvordan jeg kan gengive den på dit forum.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Dette er en tricky en. Det sker tilfældigt. Så jeg ved heller ikke, hvornår det vil ske eller ej. Men i den tid VBET blev deaktiveret det skete ikke på alle. Jeg vil vende tilbage til dig, hvis jeg kan få noget mere info.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej,

Lagde du mærke til dette spørgsmål igen eller ej? Jeg var på dit forum, og jeg har lavet mange indlæg, og jeg har ikke fundet dette spørgsmål. Kan du bekræfte det?

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •