Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: forskellige sprog, der ikke overføres korrekt

  1. #1
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010
    Indlæg
    59

    Default forskellige sprog, der ikke overføres korrekt

    Jeg har en ven, der taler et sprog fra min hjemmeside, og han siger "Det er ikke oversat korrekt på alle".

    Er det Google-senderen software fejl eller vbet?

  2. #2
    vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    1,000

    Default

    Det er Google Oversæt. vBET arbejder på Google motoren.
    Prøv at sammenligne en google oversættelse med oversættelse fra pladsen med vBET.

  3. #3
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010
    Indlæg
    59

    Default

    Ok godt jeg betragter dette en stor del siden, at hvad dette produkt handler om! Så vbet er ubrugelig for ægte oversættelser. Er dette en korrekt erklæring?

  4. #4
    vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    1,000

    Default

    vBET base på google oversættelse. Som du ved, Google forsøger at gøre alt så nøjagtigt som muligt. Dette er automatisk oversættelse, og vi kan ikke love, at alt vil være ok.

    Hvis du bruger alle sprog understøttes af vBET du har 50 gange mere indhold, meget mere trafik på din foum.

    Vi, og alle vores kunder vellykkede arbejde på oversættelsen, og vores sider er besøgt af folk i verden. Vores forum er live demo - du kan prøve det.
    Her præsenterer vi vores kunder sites - du kan prøve det: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php.

    Selvfølgelig kan du AKS vores kunder om udtalelse fra vores porduct.


  5. #5
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af hotslot View Post
    Ok godt jeg betragter dette en stor del siden, at hvad dette produkt handler om! Så vbet er ubrugelig for ægte oversættelser. Er dette en korrekt erklæring?
    Slet ikke. Vi yder her støtte til folk, der skriver til os på mange sprog, og vi forstod hinanden perfekt. Bare gå rundt på vores forum og du vil finde masser af diskussioner i forskellige sprog. Drøftelser, som afsluttes med løst problemer. Så på vores forum vBET gjort sit arbejde perfekt.

    Bemærk, at Google oversættelse kvalitet kan variere mellem forskellige sprog og endda mellem forskellige områder på samme sprog. Stadig - Google oversættelser bliver bedre og bedre hver dag Selvfølgelig - alle har ret til at have sin egen mening og at have så mange mennesker på jorden - der vil altid være forskellige meninger

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •