Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: vBSEO og VB Oversætter Enterprise

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2010

Default vBSEO og VB Oversætter Enterprise

Hej!

Jeg har et problem med at sætte den venlige links til vB Enterprise Translator 2.4.3

Jeg har så jeg satte vBSEO:
    Link Type VBSEO_URI
    Oversættelse links type reat URL SEO Ifølge linket konsensus (dvs. '/ da / adresse')

Jeg har tilføjet. Htaccess
    Code:
    #rules for SEO translation links without vbSEO

RewriteEngine On

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/archive/index.php/(.*)?$ archive/index.php?/$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1 [L,QSA]

#************************************************************-
    #Rules for SEO translation links with vbSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|sq|ca|et|tl|gl|hi|id|lv|lt|mt|sl|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    En af de post, og vælg f.eks den engelske fremad domena.pl / board / da / Desværre vender en side med oplysninger om, at et forum med den angivne ID ikke blev fundet, vinen er på siden af nogle omdirigere.

Jeg vil tilføje, at selvfølgelig, uden ændring af den venlige links virker fantastisk.

Måske nogen havde et lignende problem eller ved, hvad jeg gør forkert.

Venlig hilsen
    Rafal
    Senest redigeret af pitu120; 10-08-1001:32.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Flyttet til Gratis Version vBET2.4.x.

Som jeg ser du har en vBSEO, men bare se til din. Htaccess. Nu har du reglerne for vBET uden vBSEO, men du bør have regler for vBET med vBSEO.

Så bare udkommentere regler for vBSEO og kommentere regler for vBET uden vBSEO.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2010

Jeg har tilføjet. Htaccess kun reglerne for vBSEO.
    # Regler for SEO-oversættelse forbindelser med vbSEO (skal indgå, før alle regler til vbseo.php)
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    Når du har indtastet domena.pl / board / FR / fx meddelelsen Ugyldig angivne Forum. Hvis du fulgte et gyldigt link, bedes du underrette administratoren.

VBSEO behandler det som en afdeling og kan ikke finde den.

@ Rediger.
    Regler indsat i filen, ikke i panelet vBSEO.
    Senest redigeret af pitu120; 10-08-1012:32.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

kan du indsætte her din alle. htaccess fil?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2010

Allerede godt. Jeg lagde dårlig regel.
    Senest redigeret af pitu120; 10-08-1023:04.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Når jeg tænker. Ok tak for bekræftelse

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default problem

Jeg har et problem .. Al link arbejde, men ikke indekset siden

forum.com / idlanguage /

dette er min. htaccess

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigeret = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml |..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    # RewriteRule ^ ((arkiv /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | fusion | billeder) /
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvad er dit forum webadresse? Er det indeholder forum mappe i det? Hvis ja - bemærk at du skal redigere regler og tilføje forum directory der (se beskrivelse for htaccess regler.).

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •