Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Hvilke mods bør understøttes af vBET?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Hvilke mods bør understøttes af vBET?

Det bedste svar er - alle mulige

Selvfølgelig mange mods har ikke brug for nogen integration. Men hver MOD der vil tillade at skrive nogle slags beskeder, eller vil bruge efter titler bliver brug for nogle integration.

Hvilke mods tror du, vi skal integrere først?

Senest redigeret af vBET; 16-11-0922:42.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Mange tak, at du integrerer det med vBADynamics. Jeg bruger det på mit forum, som du sikkert set allerede. Jeg prøver at gå i den sektion med oversættelse på, men det vender jeg tilbage til hjemmesiden. Jeg ville spørge dig om det, men var for doven og glemte. Jeg har omkring 250k + stilling i mod det ville være dejligt, hvis der kan integreres med vBET.

Jeg vil også gerne foreslå PhotoPost PHP Photo Sharing Gallery med vBulletin Forum Integration. Tja, der er en masse billeder der, men jeg ønsker, at medlemmerne i det mindste være i stand til at læse kommentarer på deres eget sprog. I øjeblikket er det omdirigerer tilbage til hjemmesiden, hvis jeg forsøger at få vist oversættelser af det.

Tak!

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg vil gerne have denne hack til at blive støttet: CYB - Chatboks

Det ville være rart, hvis alle meddelelser indhold ville blive oversat så godt. Jeg ved ikke, om det er muligt, men jeg spørger.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

CYB - Avancerede statistikker

Junior Member m_k's Avatar
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

fik mod installeret og virker, men ikke klart, hvis der er nogen måde at have det til at fungere med mine to vigtigste plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 og vBadvanced Links vejviser v3.2.0

nogen anden har held med nogen af disse endnu?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

vbadvertise, og alle produkter fremstillet af vbcredits. Jeg tror, som en virksomhed, du vil drage fordel af at finde stabile partnere i vBulletin økosystemet at arbejde med. Jeg tror, vbcredits kan passe regningen, de har været rundt i et stykke tid nu og gøre fantastiske produkter. reklame-modulet i særdeleshed vil være i efterspørgslen, der skal oversættes.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

vbolg-version 2.0.2 og derover
    også
    denne store addon:
    Links og Downloads manager
    Links og Downloads Manager - vBulletin.org Forum

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hej, det vigtigste mods vi bruger er;
    vb kreditter deluxe
    vb bookmaker
    PhotoPost pro-Jeg kan se det virker! Great
    Turneringer og stiger
    mikro nyhedsbrev

Jeg havde links til dem, men kan ikke bruge links her. Er disse alle arbejde meget med VB Enterprise? Hvis det er tilfældet, vil jeg købe VB Enterprise i dag!

Ups undskyld, jeg bruger vBulletin 4.0.5
    Senest redigeret af El Caballo; 18-09-1014:45. Årsag: Jeg bruger vBulletin 4 ked

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af El Caballo View Post
    Hej, det vigtigste mods vi bruger er;
    vb kreditter deluxe
    vb bookmaker
    PhotoPost pro-Jeg kan se det virker! Great
    Turneringer og stiger
    mikro nyhedsbrev

Jeg havde links til dem, men kan ikke bruge links her. Er disse alle arbejde meget med VB Enterprise? Hvis det er tilfældet, vil jeg købe VB Enterprise i dag!

Ups undskyld, jeg bruger vBulletin 4.0.5
    Hej. Bemærk venligst, at vi støtter vB4 Selv med Publishing Suite (så blogs og CMS også!)

Om dine plugins. Kan ikke sige endeligt på nuværende tidspunkt gør alt vil fungere uden yderligere integration, men vær opmærksom på, at de fleste plugins fungerer uden nogen yderligere integration trin. Yderligere integration er kun påkrævet i særlige tilfælde, ligesom sider helt genereret af MOD, der ikke understøtter global_complete krog, eller MOD som skaber sider uden forum biblioteket i URL.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •