Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Hvilken version af vBET for vB 3.6.8 og vBSEO 3,3?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Question Hvilken version af vBET for vB 3.6.8 og vBSEO 3,3?

Hej, jeg er ny til dette samfund og meget interesseret i dette produkt.

Kan nogen fortælle mig følgende:

1. Hvad vBET version understøtter vBulletin 3.6.8 og vBSEO 3,3?
    2. Hvad er forskellen mellem vBET gratis version og den ikke-gratis version?

Tak!

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Officielt vBET understøtter vB3.8 eller 4,0 og sidste frigivelse af vBSEO.

Alligevel har vi klient vha. vBET på vBulletin 3.6.x - det virker fint. Der er kun ét spørgsmål relateret til vBulletin fejl, og at det er derfor, vi ikke er i stand til at ordne det (vBulletin holdet nødt til at fastsætte deres bug). Dette spørgsmål er med oversættelse af arkivet sider og kun for fora (hoved arkiv side og tråde arkiv sider oversætter godt).

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Exclamation

Jeg havde fat om min plan at teste vBET som vBSEO hævder, de ikke ville støtte det, og det kunne (eller ville være) problematisk at bruge vBET med vBSEO.

Anyway jeg i dag besluttet at teste, hvad du sagde (du sagde, at det ville arbejde med vBSEO), så jeg har installeret den gratis version for en test, og jeg har fundet ud af oversættelsen fungerer fint!

Men der er et stort problem for webadresser:

Mit websted er en social networking site (URL xxx.com) integreret med en vBulletin v3.6.8 forum (URL xxx.com / fora).

. Efter installation vBET og foretaget ændringer til forum rod htaccess, mødte jeg et problem - når jeg valgte en oversættelse, kan jeg ikke gå tilbage til xxx.com som alle xxx.com webadresser nu bliver xxx.com / fora.

For eksempel på webadresse xxx.com / index.php? Page = musik nu bliver xxx.com /Forums /index.php? page = musik, og derfor er social networking del af området er helt ødelagt, da alle URL'er bliver omdirigeret til vBulletin fora.

Nogen idé om hvordan man kan løse dette?

Jeg ville helt sikkert købe dette produkt, hvis det kan løses.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Angry

Det ligner ved at slukke URL tracking i vBET konfiguration jeg kan løse webadressen problemet. Men oversættelsen ville stoppe med at arbejde på den måde, den gjorde. Nu er alt efter hvilken tråd jeg klikker på, vises som standard engelsk i stedet for de tidligere valgte sprog, og for hver side jeg bliver nødt til at klikke på sproget flag for at oversætte den. Dette er ikke ønskeligt.

Jeg vil gerne webadressen sporing til at arbejde uden at skrue op min webadresse.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej.

Dette er ikke sektion for spørgsmål. Hvis du har problemer med gratis version så kan du skrive her: Gratis Version vBET2.3.x - vBulletin Enterprise Oversætter (vBET)

Sandsynligvis har du forkert konfiguration eller. Htaccess regler (tjek ved du hare passende værdi for Forum bibliotek parameter).
    Senest redigeret af vBET; 20-07-1116:28.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej myandy99, bruger jeg vb 3.6.x også, og vbseo 3,5, vbet betalt version virker fint næsten et år installeret, skal du kontrollere mine indlæg, før

fra din beskrivelse sine skal htaccess problem, jeg har det også før og lige betale Michał, integration / installation gebyr $ 30 til at gøre vbet arbejder godt og integreret med andre script / Moderator

bare lad den pro installere det for dig

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hans problem er, fordi gratis version ikke understøtter oversættelse uden forum. Full version vil oversætte sider uden for forum, som er genereret med vBulletin motor.

Dette er tråden for udstedelse: http://www.vbenterprisetranslator.co...ross-site.html

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •