Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 28

Tråd: vBET og vBulletin 3,6

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Gratis hjælp??? Da jeg betalte $ 30 Du har aldrig sagt noget om et engangsbeløb deal, tværtimod her er en kopi af din PM respons (censureret selvfølgelig), der klart angiver, at du ville give mig den rette på hver opdatering:

Dette er dine ord:
    Jeg vil forberede dig særligt dokument med de nødvendige skridt efter hver opdatering(klart betyder, at din fremtidige versioner) at integrere med vbulletin 3.6 -> På almindeligt dansk betyder det, at der på alle din opdatering, jeg var nødt til at følge dit dokument til integration med vBulletin 3.6.

Jeg venter på de 2 trin fix som har betalt for.
    Senest redigeret af mario06; 19-08-1008:43.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Som Michał skrev - vi kan ikke gengive det og stadig have adgang til admincp og FTP så husk hvis du kan - PM til mig eller vBET

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har fulgt ovenstående guide til punkt og prikke, flagene er der, men invisibile men når du passerer musen over det du se en pl ECC ... ligesom jeg sagde, at flagene er ikke viser.

Dette er den eneste forskel, at jeg har bemærket mellem 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Som du kan se noget på dette område har klart ændret forårsager mig problemer

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    Gratis hjælp??? Da jeg betalte $ 30 Du har aldrig sagt noget om et engangsbeløb deal, tværtimod her er en kopi af din PM respons (censureret selvfølgelig), der klart angiver, at du ville give mig den rette på hver opdatering:

Dette er dine ord:
    Jeg vil forberede dig særligt dokument med de nødvendige skridt efter hver opdatering(klart betyder, at din fremtidige versioner) at integrere med vbulletin 3.6 -> På almindeligt dansk betyder det, at der på alle din opdatering, jeg var nødt til at følge dit dokument til integration med vBulletin 3.6.

Jeg venter på de 2 trin fix som har betalt for.
    Dette er ikke sandt. Du har betalt for integration service og denne service blev leveret. Også - du undlade at forsøge at manipulere vores personale. Denne tekst, som du viser, betyder det, at efter opdatering, du vil fjerne vores ændringer, og du er nødt til at gøre det igen, ellers skal du blot vende tilbage til standard-kode. Det betyder ikke betyder, at vi garanterer, at det vil arbejde på andre versioner. Vi kan ikke garantere dette, fordi vi ikke støtter vB 3.6.

Hvis du ønsker at citere offentligt vores private diskussion dette er hvad jeg skrev dig, før du har betalt:
    Jeg har lige logget på, og de første ting, som jeg så, er, at du har understøttet vBulletin version - vBET3.x er officielt understøttet på vBulletin 3,8 version. Du har 3,6 ... Så der er ikke nogen vBET bug.
    Anyway - selv at vi ikke behøver at bruge endnu et minut til det spørgsmål, som vi dårligt tjekke det. Hvis jeg vil kunne finde problemet hurtigt så er der ingen problemer. Hvis ikke så anbefaler vi at:
    - Opdatering vBulletin (bedst)
    - Eller bare deaktiverer alle vBET hoks for arkivet og ophold uden arkiv sider oversættelse
    - Eller købes integration tjeneste for $ 30, Bur, fordi det er på understøttes ikke vBulletin udgave Vi kan ikke sikre, at vi overhovedet vil være i stand til at gøre det arbejde (Vi simpelthen ikke ved, at version og hvad der understøttes der).

Også bedes du give os FTP-adgang lige nu. Jeg har brug for at kontrollere, gør din version understøtter endda alle kroge.
    Jeg sætter noget tekst i rødt - ligesom du gør det, til at betale din opmærksomhed på det. Teksten i fed er også fed i min PM.

Du har aldrig betalt for at få vejledning - jeg skrev det og offentliggøre det, fordi jeg ønskede at gøre dette, og jeg skrev den tekst, som du peger på, når du har betalt for integration service - så undlad venligst at manipulere vores medarbejdere ved at forsøge at overbevise, at det var en del aftale. Hele aftalen er i tekst, der er over. Du selv bedt om at skrive tak for dig i denne tråd, fordi du ikke kunne lide ideen om, at jeg skrev disse instruktioner.

Bemærk: du allerede har fået, hvad du har betalt for. Du fik integration og dit arkiv sider blev arbejdet så meget som det var muligt for vB 3,6

Nu tilbyder vi dig gratis support endda, at vi ikke behøver at gøre dette - vB 3,6 er ikke og nyere vil blive officielt understøttet. Hvis du vil have os til at løse dit problem - kan du PM adgang til oplysninger, ligesom du gjorde det før.

Vi tilbyder dig gratis support til dette emne, selvom at vi ikke behøver at gøre dette. Vi gjorde det for begyndelsen af dette spørgsmål. Vi ved ikke, hvad du forsøger at opnå her, ved at nægte at acceptere vores støtte og på samme tid på at spørge igen for det, skreg og pegede i rødt noget tekst i meget manipulerende måde, men vær opmærksom på, at ud erklæring i dette spørgsmål er officielle og endelig: din 3.x officielt understøtter vBulletin 3.8. Ældre vBulletin versioner er ikke officielt understøttet. Vi tilbyder dig support og vilje til at løse dette problem gratis. Vi finder ingen glæde i mærkelige spil, hvor du spiller her. Du har allerede send os adgang én gang, og vi løser dit problem ifølge integration service, som du har betalt for - bare gør det igen, og vi vil gøre det gratis denne gang, selvom at du bruger vBulletin version, som ikke er officielt understøttet. Dette tilbud gælder indtil 25. i denne måned. Efter denne dag vil vi ikke længere tilbyde dig gratis service i dette tilfælde. Du kan tage det eller afvise det - det er dit eget valg. Og kun du er ansvarlig for dit eget valg. Vi virkelig ønsker at hjælpe dig med meget stærke, men vi er ikke i stand til at gøre dette mod din egen vilje.
    Senest redigeret af vBET; 21-08-1016:21.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har fulgt ovenstående guide til punkt og prikke, flagene er der, men invisibile men når du passerer musen over det du se en pl ECC ... ligesom jeg sagde, at flagene er ikke viser.

Dette er den eneste forskel, at jeg har bemærket mellem 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Som du kan se noget på dette område har klart ændret forårsager mig problemer
    Nej, vi kan ikke leve uden vB 3.6 eksempel med din, der er installeret der. Vi kan ikke gætte, hvordan ser vB 3.6 kode, og hvordan det vil opføre sig efter nogle ændringer. Vi er nødt til at tjekke det og se det live, og vi kan ikke gøre det på vores forum, fordi vi ikke har sådanne gamle version og ikke officielt understøtter det. Også bemærk venligst, at den forandring, du beskrive blev lavet på grund af fejlrapport, der tidligere har linket til CSS var i den forkerte HTML-del. Hvis du bare vil have det til at virke - kan du bare fortryde denne ændring, som du har bemærket. Hvis du vil have det til at arbejde med relevante HTML-struktur - vi skal have adgang til dit forum, og find den mulighed for at sætte vores link i HTML hoved sektion.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette er, hvad du skrev før tilføje rettelsen:

Jeg har lige logget på, og de første ting, som jeg så, er, at du har understøttet vBulletin version - vBET3.x er officielt understøttet på vBulletin 3,8 version. Du har 3,6 ... Så der er ikke nogen vBET bug.
    Anyway - selv at vi ikke behøver at bruge endnu et minut til det spørgsmål, som vi dårligt tjekke det. Hvis jeg vil kunne finde problemet hurtigt så er der ingen problemer. Hvis ikke så anbefaler vi at:
    - Opdatering vBulletin (bedst)
    - Eller bare deaktiverer alle vBET hoks for arkivet og ophold uden arkiv sider oversættelse
    - Eller købes integration tjeneste for $ 30, Bur, fordi det er på understøttes ikke vBulletin version, vi kan ikke sikre, at vi overhovedet vil være i stand til at gøre det arbejde (vi simpelthen ikke ved, at version og hvad der understøttes der).

Også bedes du give os FTP-adgang lige nu. Jeg har brug for at kontrollere, gør din version understøtter endda alle kroge.

Dette er, hvad du skrev efter anvende de fix, hvilket betyder efter ovenstående PM, og det klart stater -> Jeg vil forberede dig særligt dokument med de nødvendige skridt efter hver opdatering for at integrere med vbulletin 3.6 -> På almindeligt dansk betyder det, at der på alle din opdatering, jeg var nødt til at følge dit dokument til integration med vBulletin 3.6. Så du skal ikke omformulere alt, så det ser ud lige for dig, fordi det engelske sprog ikke er en teori.

Jeg kan ikke give min server logins af sikkerhedsmæssige årsager, og igen jeg ved ikke, hvorfor du ikke kan sende mig hook.php fil, der skal uploades til serveren selv.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du skal bare gentage, hvad både mig og du allerede har skrevet. Dette blev allerede drøftet og det blev allerede forklaret - bemærk venligst at skrive samme budskaber betragtes som spam. Hvis du bare vil skrive igen samme ting, vi bliver nødt til at begynde at fjerne sådanne meddelelser, fordi de kun affald til kommende brugere. Dette er offentligt sted og spam er ikke tilladt. Læs venligst igen din besked her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    og mit svar her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

Du var også allerede svaret til spørgsmål om, hvorfor kan vi ikke bare gjort modifikation og sende den til dig - se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

Også Bemærk venligst, at du allerede sender os en gang adgang detaljer til dit forum, så argumentet om sikkerhed Årsagen er svært at tro. Og siden begyndelsen af hjælp vBET du, at du bruger det på understøttes ikke vBulletin version - hvert emne på dit forum vil kræve vores adgang der (hvis vi vil støtte det, fordi vi ikke behøver at).

Som jeg skrev - jeg forstår ikke hvad slags spil du er sejler ved at nægte vores gratis hjælp og på samme tid kræver det, men vi har prøvet dette. Du har løsningen - giver os adgang til oplysninger, ligesom du gjorde det før. Hvis du ikke ønsker vores hjælp - det er dit valg. På grund af din mærkelige holdning og spild af tid ved at gentage samme ting i en cirkel, gjorde vi dette forslag er begrænset - se tidligere potter. Vi er meget glade for at hjælpe dig - men kan ikke gøre det mod din egen vilje.

Bemærk venligst, at denne diskussion betragtes som færdig. Medmindre du har noget nyt at skrive, skal du ikke spam. Vi gav jer løsning - gratis support på dit forum og løse problemet. Tag det eller ej - dit valg. Bemærk, at vi vil være virkelig glade for at hjælpe dig

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Jeg bruger vb 3,6 Også her er hvad jeg gør så vb arkivet arbejder også bare vil dele det, hvis nogen kan gøre det mere perfekt kan du dele det også

1. Fastsættelse af flag i arkivet
    Hvis flagene ikke vises i dit arkiv sider, kan du bruge dette trin

gå til din admin panel -> Plugins & Produkter -> Plugin Manager -> Søg efter plugin "Handle flag i arkivet" uden citationstegn

find

Code:
    $metatags .= '

erstatte vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) - Powered by vBulletin med dit forum vej, flag, vises ikke, fordi forkerte billeder pathor, fordi mappen arkiv rewrited alt for dyr, så vi løse det her

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

nu reload og tjek igen du arkiverer, skal flagene blive vist i dine arkiver sider for

2. Hvis du bruger rewrited arkiv side ved hjælp vbseo, og linket i oversatte arkivet side er forkert link, du kan ordne det også

for eksempel forkert link som dette, vil det få Side ikke fundet fejl

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    ITS bør være sådan, ovenstående url mangler en mappe navn i fed nedenfor, ved hjælp af nogle mennesker / Arkiv / , Eller / Sitemap / mappenavn eller en anden mappe navn

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html

For at løse dette kan vi bruge vbseo CRR

gå til din vbseocp.php -> Brugerdefineret genskrivningsregler -> tilføje denne linje (i bunden af CRR kolonne) hvis dit arkiv mappe navn ved hjælp af / arkiv / som denne http://www.domain.com/forum/archive/

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'

hvis dit arkiv mappe ved hjælp af / Sitemap / mappenavn som denne http://www.domain.com/forum/sitemap/ bare ændre mappenavnet

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'

Dette vil gøre det trick, kan du bruge vbet til vb 3,6 arkiv sider

3. Hvis du får fejlmeddelelse som denne i toppen af arkivet siden engang (dette er ikke relateret, eller fordi 2 trin ovenfor)

Advarsel: filemtime () [function.filemtime]: stat failed for [sti] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

bruge denne Meto instruktion, Jeg bruger den og dens arbejde
    Senest redigeret af basketmen; 09-09-1000:19.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

@ Michael
    Det er ikke færdig, fordi du har besluttet dig for det, er det færdigt, når jeg løser problemet.
    Regards

@ Basketman
    gjorde du det hele ved dig selv? Det er godt jeg vil prøve det i de næste par dage og lade dig det vide.
    Regards Mate

PS. Har jeg se bort fra alt i det første indlæg, og simpelthen gøre dit modding?
    Skal jeg bare gøre de 2 første skridt, da jeg ikke har vBSEO?
    Senest redigeret af mario06; 10-09-1016:06.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

@ Michael
    Det er ikke færdig, fordi du har besluttet dig for det, er det færdigt, når jeg løser problemet.
    Regards

@ Basketman
    gjorde du det hele ved dig selv? Det er godt jeg vil prøve det i de næste par dage og lade dig det vide.
    Regards Mate
    Jeg har bare brug allerede fastsættelse af kode i denne tråd, og et andet forum og har mange test

Jeg bruger allerede det for få dage, og dets stadig arbejder, pm mig hvis du har brug for min webadresse

PS. Har jeg se bort fra alt i det første indlæg, og simpelthen gøre dit modding?
    Skal jeg bare gøre de 2 første skridt, da jeg ikke har vBSEO?
    ah det kan være anderledes tilfældet, problemet nr.1 og 2 Jeg får jeg tror forårsaget af vbseo, fordi vbseo rewrited mit arkiv sider

du kan prøve Michał koden først, hvis det ikke virker, kan du prøve mine, så prøv det med dit eksperiment, og sørg for at du har fil backup at gendanne, hvis den redigerede fil ikke virker
    Senest redigeret af basketmen; 10-09-1016:12.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •