Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 28 af 28

Tråd: vBET og vBulletin 3,6

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du fik en PM

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

"F-(\\ d +). Html '=>' f/archive/f- $ 1.html '
    Kan nogen ændre denne, så det kan tilføjes i htaccess filen?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af basketmen View Post
    Jeg bruger vb 3,6 Også her er hvad jeg gør så vb arkivet arbejder også bare vil dele det, hvis nogen kan gøre det mere perfekt kan du dele det også

1. Fastsættelse af flag i arkivet
    Hvis flagene ikke vises i dit arkiv sider, kan du bruge dette trin

gå til din admin panel -> Plugins & Produkter -> Plugin Manager -> Søg efter plugin "Handle flag i arkivet" uden citationstegn

find

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

erstatte vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) - Powered by vBulletin med dit forum vej, flag, vises ikke, fordi forkerte billeder pathor, fordi mappen arkiv rewrited alt for dyr, så vi løse det her

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

nu reload og tjek igen du arkiverer, skal flagene blive vist i dine arkiver sider for

2. Hvis du bruger rewrited arkiv side ved hjælp vbseo, og linket i oversatte arkivet side er forkert link, du kan ordne det også

for eksempel forkert link som dette, vil det få Side ikke fundet fejl

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    ITS bør være sådan, ovenstående url mangler en mappe navn i fed nedenfor, ved hjælp af nogle mennesker / Arkiv / , Eller / Sitemap / mappenavn eller en anden mappe navn

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html

For at løse dette kan vi bruge vbseo CRR

gå til din vbseocp.php -> Brugerdefineret genskrivningsregler -> tilføje denne linje (i bunden af CRR kolonne) hvis dit arkiv mappe navn ved hjælp af / arkiv / som denne http://www.domain.com/forum/archive/

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'

hvis dit arkiv mappe ved hjælp af / Sitemap / mappenavn som denne http://www.domain.com/forum/sitemap/ bare ændre mappenavnet

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'

Dette vil gøre det trick, kan du bruge vbet til vb 3,6 arkiv sider

3. Hvis du får fejlmeddelelse som denne i toppen af arkivet siden engang (dette er ikke relateret, eller fordi 2 trin ovenfor)

bruge denne Meto instruktion, Jeg bruger den og dens arbejde
    Dette virker ikke på et ikke vBseo forum

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af mario06 View Post
    Kan nogen ændre denne, så det kan tilføjes i htaccess filen?
    Måske er jeg galt, hvordan man skriver dette i htaccess, men prøv dette eller dette kan eksempelvis tilføje i htaccess nedenfor RewriteEngine On

RewriteRule f-(.*). html $ f/archive/f- $ 1.html

eller

RedirectMatch 301 F-(.*) \\. Html $ http://www.yourdomain.com/f/archive/f- $ 1.html

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

@ Michael
    Det er ikke færdig, fordi du har besluttet dig for det, er det færdigt, når jeg løser problemet.
    Regards
    Læs omhyggeligt - som færdige betragtes diskussion om, hvad du har betalt for (dette er hvad vi skrev om i sidste indlæg), og jeg bad dig om ikke at skrive samme beskeder.
    Selvfølgelig, så længe du har spørgsmål og ønsker at give nogle nye oplysninger, som du er helt fri til at gøre det. Ligesom jeg skrev:
    "Bemærk at denne diskussion er betragtes som færdig. Medmindre du har noget nyt at skrive, skal du ikke spam."

Læs venligst det hele igen, hvis du vil være sikker på betydningen af dette citat:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4588

Også hvis du tog indtryk af, at du ikke får lov til at skrive her, skal du tage min undskyldning for denne misforståelse. Jeg vil holde min opmærksomhed at være mere præcis i fremtiden. Beklager igen

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Der er et medlem her, at fundet en løsning på dette problem, men han bruger vBSEO og jeg ved ikke, så det virker ikke for mig. Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke kan give et fix, uden at få adgang til mine servere, som jeg sagde jeg vil ikke give min server detaljer ud.

Hvis dette medlem faste kodningen selv så hvorfor er du ikke i stand til at gøre det, da du er den coder? Som jeg sagde, og viste i ovenstående tråde, dit fix i det første indlæg virker, men flagene ikke bliver vist (de er usynlige), men når du svæver over dem med musen, kan du se dem og klik for at oversætte som normale, Jeg taler om arkivet flagene selvfølgelig.

Du fortæller mig ikke at skrive de samme beskeder, men jeg må mene, at jeg stadig er her med nogen støtte.

PS. Jeg forstå engelsk meget godt i betragtning af at det er min mor Sprog.

Regards

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Der er et medlem her, at fundet en løsning på dette problem, men han bruger vBSEO og jeg ved ikke, så det virker ikke for mig. Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke kan give et fix, uden at få adgang til mine servere, som jeg sagde jeg vil ikke give min server detaljer ud.

Hvis dette medlem faste kodningen selv så hvorfor er du ikke i stand til at gøre det, da du er den coder? Som jeg sagde, og viste i ovenstående tråde, dit fix i det første indlæg virker, men flagene ikke bliver vist (de er usynlige), men når du svæver over dem med musen, kan du se dem og klik for at oversætte som normale, Jeg taler om arkivet flagene selvfølgelig.

Du fortæller mig ikke at skrive de samme beskeder, men jeg må mene, at jeg stadig er her med nogen støtte.

Regards
    Jeg tror, jeg bare heldig før og måske ikke perfekt, jeg også er sikker på, hvis jeg giver min ftp oplysninger til Michał kan han løste det også, jeg allerede købe en integration / installation service $ 30 før, og gjort det endnu dets brug for tid, jeg tror Michał er en af største coder at bruge vBulletin, bare prøve mere samarbejdsvillig med ham og give tips, der kan hjælpe

btw jeg bare overvejer at fjerne arkivet har i vb efter at læse denne tråd og denne indlæg, Fordi de sagde det nok med Sitemap Generator
    Senest redigeret af basketmen; 15-09-1008:20.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Regards
    Du er uden støtte, fordi du nægtede vores support. Også vBet 3.x officielt kun understøtter vBulletin 3,8 hvad du kender wery godt. Du bruger vBET på understøttes ikke vBulletin version - på vBulletin 3,6 hvilket er meget ældre end understøttes vBulletin 3,8

Spørgsmål, du gav var allerede besvaret - Jeg tror, at mere end én gang - jeg ønsker ikke at gentage igen og igen, kan du bare læse tidligere beskeder.

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •