Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Før du køber

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default Før du køber

Hej,
    Efter at jeg har prøvet Version: 2.3.1 på min test-forum og jeg fik increadable resultater stigende trafik fra
    1.000 til omkring 10.000 på mindre end 20 dayes og jeg besluttede at købe fuld version med installation.
    PHP Code:
    forum.krwetatnt.net 
    Selvom kurset testen forum er abot 250 MB, men det gør mange probloplems til min server, hvad så med mit forum, som er mere end 4 GB.

PHP Code:
    krwetatnt.net/vb 
    således at jeg er ved at bevæge sig fra denne server
    2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM

Til denne ene

Intel Dual Quad Core E5620
    24 GB DDR3 RAM (Triple Channel Memory)
    300 GB x 2 SAS 15.000 RPM

Og mit første spørgsmål er det nok, eller ej?

Jeg ser dette forum
    PHP Code:
    freshwap.net/forums 
    og jeg finder mellem 40.000 - 90.000 indekseret url for hvert sprog, således, hvordan
    big min database vil være?

Er det oversætte blog?

Jeg har licens vBSEO men endnu ikke uppgrade til V 3,5, hvad er din recomindation?

Er der nogen specielle indstillinger for tjene til at bede datacenter tidligere?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Bemærk venligst, at kommerciel version af vBET er hurtigere end fri én (optimeret algoritmer, cache, billeder ...). Så hvis du allerede bruger gratis en, så din server ressourcer vil blive sikkert nok til betalt én.

vBET understøtter blogs på vB4. I tilfælde af vB3.8 er vi ikke kan fuldt ud støtte flersprogede Fællesskabet, fordi vBulletin ikke understøtter blog der længere)se her for detaljer) - Så skriftligt på forskellige sprog for sikker understøttes ikke på vB3.8 blog. Jeg er ikke sikker gør oversættelse er at arbejde der, men formoder, det skal - du kan spørge brugerne (se link).

Jeg anbefaler at opdatere vBSEO til 3,5. Vi har bekræftet, at der er omdirigering sløjfe spørgsmål under vBET 3.3.4 og vBSEO 3.3.2 - det løser sig selv efter vBSEO opdatering til 3,5

Hvis du har andre spørgsmål - så spørg bare. Vi vil gerne hjælpe dig

Banned
    Tilmeldings dato
    Apr 2011

hej Vbet, kan adsense være slukket og bruge min egen textads i kommerciel version, være syg købe næste par uger.
    tak

Banned
    Tilmeldings dato
    Apr 2011

hej Vbet, kan flagene sættes i overskriften kunne lide i demo, plus drop down menu

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af nic333 View Post
    hej Vbet, kan adsense være slukket og bruge min egen textads i kommerciel version, være syg købe næste par uger.
    tak
    AdSense er ude af vBET anvendelsesområde - det er op til dig, har du det tændt eller ej. Også du kan have den tændt i normalsider og sætte noget andet for oversatte sider - dette vil kræve simpel ændring af skabelon, som omfatter din annonce.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af nic333 View Post
    hej Vbet, kan flagene sættes i overskriften kunne lide i demo, plus drop down menu
    Ja. Du har separate muligheder, hvor at lægge drop down menu og flag i række. Så hvad du ser på vores forum er fra konfiguration - ingen grund til at gøre eventuelle ændringer (til standard skabelon og skabeloner, som har standard skabelon kroge - så i Made hensigtsmæssigt på vBulletin).

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •