hej,
Jeg har brug for adgang til dine admincp og ftp .. Venligst send PM til mig med disse data.
Jeg vil forsøge at finde problemet.
hej,
Jeg har brug for adgang til dine admincp og ftp .. Venligst send PM til mig med disse data.
Jeg vil forsøge at finde problemet.
Du har en PM.
Regards
Jeg fandt plugin med bug .. nu vil jeg prøve at finde en løsning.
please, bare se på din PM
kontoen ophørte med at arbejde på grund af en multipe IP-detektion, er nu den konto login virker igen .. Deres næsten der
Regards
OK, så - efter at have arbejdet med dette spørgsmål fandt vi, at der ikke er fejl i vBET her. Det er fordi din forum bruger vBulletin 3,6 og vBET officielt understøtter vB3.8
Anyway vi fandt en måde at gøre det arbejde, selv om der ikke officielt understøttet vBulletin 3.6: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
Disse ændringer er allerede gjort på dit forum.
Bemærk, at der stadig oversatte arkiv sider til fora ikke fungerer. Dette er på grund af vBulletin fejl så spørg vBulletin team til at løse det. Hvis du tilføjer en parameter til forum arkivet side (det ene med f-) Så tom side vises. Jeg mener alle parametre - bare ? X = y og det går ned, selv med din deaktiveret. Så med denne sag, er du nødt til at spørge vB holdet til at rette deres fejl og sandsynligvis oversættelser vil begynde at arbejde (alt er fint for arkiv vigtigste og gevind sider).
Fordi der ikke var nogen vBET fejl her flytter jeg tråden til afsnittet om fejlfinding.
De vil fortalte mig at afinstallere det, fordi alt fungerede før vBET mod.Bemærk, at der stadig oversatte arkiv sider til fora ikke fungerer. Dette er på grund af vBulletin fejl så spørg vBulletin team til at løse det
Fik du ikke ordne det?Bemærk, at der stadig oversatte arkiv sider til fora ikke fungerer?
Hvad så anderledes ved 3.6.12 og 3,85? De væsentligste ændringer er relevante for social networking det forekommer mig, at din sammenligning vb 3 til vb 4, en lidt større indsats fra din side ikke ville have skadet nogen?
Netop som jeg beskrev for dig fejlen er i vBulletin. De har simpelthen flus dig væk. Måske på grund af forkerte spørgsmål desription. Det er ikke vBET skyld - originale arkiv fungerer fint. Oversættelse af forum arkivet sider fungerer ikke og det vil ikke virke, fordi vBulletin crasches siden, hvis i URL er addes nogen parameter. Og det er ikke vBET -? Kan du dissable vBET føje til url x = y, og du vil stadig have crasched achrive forum side.
![]()