Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 18

Tråd: vBET alvorlig fejl fundet!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Exclamation vBET alvorlig fejl fundet!

Jeg forstår nu, hvorfor min side ikke bliver indekseret korrekt i 52x.

Med din det er installeret er det at give IKKE FUNDET på alle mine arkiv-filer, efter 6 timers escluding alt enkelt mod 1 af 1 det kom ud til denne, jeg har prøvet 3.33 og 3.34 og uden din mit arkiv virker fint..

Giv mig en løsning på dette problem!

Med venlig hilsen

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ingen fra vbet personale er her? Jeg har brug for et fix!

PS. Jeg havde ikke dette problem med den gratis version

Regards
    Senest redigeret af mario06; 29-06-1022:38.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hmm jeg kan ikke reproducere dette spørgsmål. Kan du vise mig, hvordan jeg kan gøre det?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg uploader min hjemmeside vent 5 minutter, og jeg vil link dig i pm

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg pm'ed du venter på et svar, er vbet tændt og mit arkiv tråde giver ikke fundet (404), så snart du bekræfte dette vil jeg deaktivere den, så du kan gennemse arkivet igen, så du kan se til dig selv, at det virker uden vbet.

hensyn
    Senest redigeret af mario06; 29-06-1022:39.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

kamilkurczak, Jeg har ventet her for dig også bekræfte fejlen, og du går offline efter 20 minutter uden at svare mig?

Det er ikke den rigtige måde at behandle betalende kunder!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har brug for hjælp, hvor er alle?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvor lang tid skal jeg vente?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Beklager du måtte vente. Jeg kan allerede nu sende Kamil påmindelse om dit problem. Også bemærk venligst, at du ikke er nødt til at deaktivere hele din - det bør være nok til at deaktivere bare din plugins til arkiv (alle med 'arkiv

Da jeg så Kamil var ikke i stand til at reproducere det på vores server, og bedt for at få detaljerede instruktioner om det (skal vi gøre noget særligt for at se det eller bare hele arkivet er nede). Hvis vi ikke vil gengive det på vores server, vil vi have adgang oplysninger til din Admin CP og FTP til at være i stand til at kontrollere, hvorfor det sker, og rette den.

Også hvis du har andre plugins (ekskl. vBSEO), som bruger nogle arkivet kroge prøv at midlertidigt deaktivere dem, plugins og tjek gør vBET vil fungere korrekt for arkiverne dengang. Det er at kontrollere, har vi nogle konfliktspørgsmål her.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har allerede prøvet at deaktivere vBET arkivet plugin i går, men arkivet er stadig brudt, når vBET er slået til, så jeg skal deaktivere vBET at få arkivet arbejder.

Problemet er simpelt.

1. vBET On
    = Arkiv brudt

2. vBET Off
    = Arkiv arbejde

Som jeg sagde ovenfor jeg afinstalleret hver enkelt plugin (1by1) i går og fandt vBET at være synderen, efter afprøvning jeg gendannet en sikkerhedskopi.

Der er virkelig ikke noget særligt at gøre for at få de ikke fundet (404) fejl, alt hvad du har på er at gå til nederst til højre på siden og klik på Arkiv og følg trug trådene | indlæg (selv som gæst).

For at få adgang Jeg har ikke noget problem, lad os etablere en tid til at gøre det.

Regards

PS. Jeg var nødt til at tilføje arkiver | sitemap i min robots.txt, fordi Google begyndte at give mig fejl på arkivet at ramme 17k (404).

PS2. Jeg har ikke vBSEO installeret Maybee vBET er at tilslutte | på udkig efter det.

Regards
    Senest redigeret af mario06; 30-06-1010:26.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •