Du har ret. Dette bør være omvendt. Sorry for fejl
Du har ret. Dette bør være omvendt. Sorry for fejl
med den inverse af kode fra vbet stadig ikke fungerer for mig .... alle kan bekræfte, hvis jeg gør noget forkert?
kan være den korrekte kode er
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsk! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
Vores kode er fungerer perfekt på vores test forum. Venligst sende til Michal en PM med adgang til din FTP.
Han vil forsøge at løse det.
Kamil,
Dette virkede for mig
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsk! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
men med $ _GET ['p'] som foreslået ingenting ændringer **********
da problemet er med at få variabel goto hvorfor du har brug kontrollere, hvis variabel p er indstillet?
kan du bekræfte dette?
Begge forslag er gode. Koder ordentligt operere på en test forum .. Jeg vil skrive om det til Michal.
komme tilbage, komme tilbage,
forsøge at gøre dette (med din kode):
1. oversætte den side (uanset hvilket sprog)
2. brug Gå til første nye indlæg
Kan du se? Siden er ikke oversat.
Jeg er at kontrollere det lige nu.
Jeg lavede mange tests, og det arbejder på vores side i givne kode. Prøv venligst dette:
1. Sæt ændringer, som vi beskrev det ('goto' eksisterer ikke inden henrettelsen går trought vBSEO - at hvad vores logfiler fortæller os)
2. Opret ny test indlæg
3. Check betyder for denne newone det virker.
Hvis det er - så bare skylle cacher. Sandsynligvis bør arbejde flusching i Admin CP -> Vedligeholdelse -> Opdater tællere. Prøv Genopbyg Forum Information måske også nogle andre. Hvis det vil arbejde for nye en ti itmeans at det virker, og du lige har cached gamle (forkert) Omadressering.
Prøv dette og give os feedback - hvis det stadig ikke virker, så er jeg nødt til at gå og tjekke det på din server.
vbet mine test er under vBulletin 4.0.4pl1
og din kode
virker ikke for mig, men ...Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
fungerer fint ... Har du nogen idé, hvis denne kode kan gøre noget din kode?Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['goto']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {