Der er masser af steder, hvor brugernavne vises. Hvis du har fundet et af steder, hvor brugernavne er stadig oversættes - bedes du rapportere det her
Der er masser af steder, hvor brugernavne vises. Hvis du har fundet et af steder, hvor brugernavne er stadig oversættes - bedes du rapportere det her
Lige nu er det svært at lægge mærke til - mærkelige brugernavne vil ikke blive oversat. Men der er nogle områder, hvor det er muligt, at brugernavne vil stadig være oversat. Hvis jeg finder sådan et sted jeg vil arbejde på det
Senest redigeret af vBET; 13-10-09 på 15:59.
Min brugernavne er ved at blive oversat overalt, hvem der er online, stolper, etc.
Senest redigeret af vBET; 08-11-09 på 01:46. Årsag: Forkert BBCodes
Er du bruger en MOD som fjerner kommentarer? ...
Se dette:
http://www.vbenterprisetranslator.co...t.html # post213
Hvis du har oversat overalt, så jeg antager at du bruger en sådan mod.
Hmm Desværre ved jeg ikke hvad "fjerne kommentarer" betyder. Kan du forklare eller give et eksempel på sådan en mod? Vi kan sammensætte en liste for over mods som "fjerne kommentarer".
vBET bruger HTML kommentarer at definere, hvilke dele af dit resultat side skal ikke oversættes. Det hænger simpelthen sætter en sådan tekst mellem:
<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA-->
og
<!--END vBET NOT TRANSLATED AREA-->
Så hvis du bruger nogle mod, som renser resultatet HTML-kommentarer derefter som kommer til endelige vBET plugin (det er dette ene for global_complete Hook) er uden denne bekendtgørelser og vBET oversætte alt - ligesom det var kommando.
Så kan du finde det mod, som er at fjerne HTML-kommentarer og deaktivere den eller for dens plugin bruger global_complete krog, sæt henrettelsesordren til 1001. Du vil gøre det hele af Admin CP.
Hvis du har brug for flere vink bare lade mig vide, at jeg vil med glæde hjælpe dig
Jeg forsøgte at deaktivere alle global_complete krog plugin (undtagen vBET og vBSEO selvfølgelig), men det stadig oversætter.
Jeg bliver nødt til at gå igennem hver enkelt produkt nu og deaktivere den én efter én for at finde synderen.