Vi ved, hvor exacly er bug. Vi fandt det i vbet_global_start funktion i vBET php-fil.
sikkert, vi passerer en dårlig url til vBulletin funktionen (exec_header_redirect).
Michał arbejder på dette.
Vi ved, hvor exacly er bug. Vi fandt det i vbet_global_start funktion i vBET php-fil.
sikkert, vi passerer en dårlig url til vBulletin funktionen (exec_header_redirect).
Michał arbejder på dette.
Intet problem, vi virkelig har brug for en løsning på dette problem asap
Udført Beklager du måtte vente. Løsningen vil blive inkluderet i næste udgave. Vi er allerede bruger det på vores forum, så nyt indlæg omdirigering fungerer fint her.
For hurtigt fix venligst:
1. Rediger includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Find:
3. Erstat med:Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Jeg ser på titel, som du beskrev 2 spørgsmål i en tråd. Men Kamil bekræftede kun én af dem. Fortæl nøjagtigt, hvordan du markerer forum læst. Jeg kan bare ikke finde en sådan mulighed - formentlig kigge i forkerte sted
Jeg tjekkede det på vores test-forum og jeg har ikke denne fejl. Alt fungerer korrekt.Code:404 error
Så kan du sende til Michał (vbet) Fuld adgang til din admincp og FTP ved PM. Han vil forsøge at finde en løsning og fix it!
Thanks
Jeg venter stadig på svar. intet svar - Jeg formoder, at er ok.
Hvis det ikke er ok, så skriv her og jeg vil åbne denne tråd igen
Dette problem eksisterer stadig, i forumdisplay, Hvis jeg klikker på pilen for at goto nyt indlæg til en tråd, er det altid tager mig til det første indlæg, ikke første ulæste indlæg.
Tilmeld dig på mit forum, og du vil se det.
Hvis jeg deaktivere vbet, problemet går væk.
Senest redigeret af Snake; 11-08-10 på 23:39.
Opgraderet til 3.3.5 og alle urls spørgsmål synes fast, så ingen problem, tak.
ok
tak for bekræftelse