Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: vBET 3.3.4 og vBSEO 3.3.2 problem

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default vBET 3.3.4 og vBSEO 3.3.2 problem

Hej.

Bemærk venligst, at vBET i version 3.3.4 har problemer med vBSEO 3.3.2 - der er omdirigering loop - det vil medføre meget høje servertrafikken og nogle af oversatte sider bliver styrtede ned.

Det er helt løst, hvis du opgraderer din vBSEO til 3.5.1

Også - hvis nogen ønsker at opgradere til vBET 3.3.4 og stadig bruge vBSEO 3.5.1 anbefaler vi kraftigt at gøre det først på nogle test forum instans og lad os derinde. Vi testede vBET den sidste mulige udgaver - og disse er understøttet, vi stadig er wiling at løse dette problem for vBSEO 3.3.2 version. Så hvis nogen er interesseret - så lad os det vide og PM adgang detaljer til forum med en sådan konfiguration. Som jeg skrev vi officielt støtter seneste releases og alle vores test-fora er allerede opgraderet.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

nogen opdatering på dette? en eller anden grund kan jeg ikke få vbseo 3,5 til arbejde korrekt på mine vBulletin 3,8 installere.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nej - det gjorde vi ikke engang undersøge dette så indlysende vbseo spørgsmål, som er rettet i deres nyeste version. Derfor er vi ikke lede efter løsning - det er bare allerede løst.

Vi officielt understøtter seneste udgivelse, men vi kan tage et kig, hvorfor det sker med denne gamle vBSEO version, hvis vi får adgang til nogle test fx med en sådan konfiguration. Så hvis du har teste instans med dem udgave og PM os adgang der, vi kan kontrollere, hvad der foregår.

Anyway - anbefales det at lavet opdateringen. Hvis du har problemer med at opdatere til nyeste vBSEO version, du skal gå til deres personale for at få hjælp.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Hej;

Jeg har installeret ind i en uendelig løkke, men jeg kan ikke bruge, fordi det hjælper dig på nogen måde?

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hvilken version af vBSEO bruger du?
    Prøv at opdatere din vBSEO til den nyere version.

Hvis dette er et andet emne, bedes du beskrive det her
    Senest redigeret af kamilkurczak; 11-08-1012:31.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg kan ikke opgradere til nye versioner Version vBSEO 3.3.3 fordi min licens er udløbet.

Hvad kan jeg ellers gøre?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du kan nedgradere din vBET-version - med tidligere vBET udgave dette spørgsmål ikke eksisterede. Stadig vi anbefaler ikke denne løsning, fordi hver vBET udgivelse er mere optimeret og har flere funktioner.

Du kan også PM os adgang detaljer til din Admin CP, FTP og vBSEO CP, vil vi kontrollere det. Bemærk venligst, at vi normalt kun understøtter sidste udgivelser, fordi disse har rettet fejl. Så vi garanterer ikke for at løse problemet, der er på vBSEO side (fordi vBSEO opdatering løser problemet). Hvis vi synes, det er hurtigt - vi løser det. Hvis ikke, så vi kan tilbringe mere tid med dette spørgsmål som betalt integration tjeneste, der koster $ 30, hvis du er enig.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Giv, hvad du betyder $ 30?

Jeg kan ikke installere på grund af dig fra dine fejl.

Og du har løftet mig for mangel på penge.

Giv din vedhæftede fil blev ikke fundet tilbage mig mine penge ...

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Kasili, som Michał skrev - du kan sende til os PM med din admincp og FTP-oplysninger og vi vil forsøge at løse dette problem, men vi garanterer ikke for at løse spørgsmål, som er på valgte side (fordi dyr opdatering løser problemet).
    Dette spørgsmål er på vBSEO side.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •