/ Home / www / doc /*****/ mitwebsted / www / forum / global.php (238): eval () 'd code on line 3
Få denne efter opgradering fra 333 til 334, uploades alle filer og indførte produkt (kontrolleret overskrive eksisterende produkt).
Nogen hints?
/ Home / www / doc /*****/ mitwebsted / www / forum / global.php (238): eval () 'd code on line 3
Få denne efter opgradering fra 333 til 334, uploades alle filer og indførte produkt (kontrolleret overskrive eksisterende produkt).
Nogen hints?
Giv din nøjagtige vB version og indholdet af global.php fil omkring linje 238 (og punkt hvoraf den ene er 238).
VB version er 3,84 global.php er:
Jeg er ikke sikker på, om Dreamweaver viser den korrekte linje, så jeg tilføjet hele koden arround dette, 238 erPHP Code:
// if user can control panel, allow selection of any style (for testing purposes)
// otherwise only allow styles that are user-selectable
$styleid = intval($styleid);
$style = NULL;
($hook = vBulletinHook::fetch_hook('style_fetch')) ? eval($hook) : false;
if (!is_array($style))
{
$style = $db->query_first_slave("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "style
WHERE (styleid = $styleid" . iif(!($vbulletin->userinfo['permissions']['adminpermissions'] & $vbulletin->bf_ugp_adminpermissions['cancontrolpanel']) AND !$userselect, ' AND userselect = 1') . ")
OR styleid = " . $vbulletin->options['styleid'] . "
ORDER BY styleid " . iif($styleid > $vbulletin->options['styleid'], 'DESC', 'ASC') . "
LIMIT 1
");
}
define('STYLEID', $style['styleid']);
($ Krog = vBulletinHook:: fetch_hook ('style_fetch'))? eval ($ krog): falske;
Senest redigeret af Ramses; 22-06-10 på 16:56.
Sluk venligst din plugin til style_fetch krog og tjek gør at det virker nu. Hvis ikke, kan du så slukke andre plugins til style_fetch kroge én ad gangen (kan tænde tidligere), og kontrollere, hvornår det vil begynde at arbejde. Når du finder en, der er skyldig - så fortæl os hvilken en det er.
Senest redigeret af vBET; 22-06-10 på 17:06.
Tak, invaliderende vbet style_fetch løser denne fejl, men nu er der ikke flag viser kun pladsholdere.
Undskyld, jeg så, hvor jeg lavede den fejl, jeg kommer tilbage i en anden.
Okay, jeg er meget ked af at gjort dig unødigt arbejde jeg simpelthen uploadet mapperne i en forkert mappe. Alle er nu fint.
Senest redigeret af Ramses; 22-06-10 på 19:34.
Nu er det fungerer godt, men en vBET funktionalitet er deaktiveret. Det kan ikke være det.
Denne funktionalitet er deaktiveret, for at analysere, hvad der er galt.
Skriv venligst nu, hvis det virker, når den plugin er aktiveret?
Hvis det ikke virker, er et problem, og vi skal have for at kunne bruge alle funktionerne.
Senest redigeret af kamilkurczak; 22-06-10 på 23:23.
Som jeg sagde i mit tidligere indlæg at det var min skyld, jeg uploadet vbet mapper til roden i stedet forum mappe. Det er alt fint.
OK så - bare for at være sikker. Nu er du kørende med alle vores plugins tændt - sandt?
Ja Michal er alle plugins aktiveret. Selv gæsten cache er på nu, jeg håber, at dette vil vise effekter i at sænke serverbelastningen snart. Tak for jeres store støtte.