Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 5 af 5 FirstFørste ... 345
Resultater 41 til 43 af 43

Tråd: vBET 3.3.4 frigivet

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Mest almindelige er, at folk har glemt, at de foretagne ændringer i robots.txt 2-3 måneder tidligere (ja Google reagerer i en sådan tid - det kan være hurtigere, hvis du har super høj Page Rank). Også nogle gange folk ser på resultater i Google-søgning - hvor er vises kun tilnærmet antallet af indekserede sider, ikke den rigtige. Så tilnærmelse kunne skifte til en bedre en og det betyder ikke, at nogen af dine sider blev fjernet fra indekset. Også - Google er enorm og har masser af databaser, som fra tid til anden opdateres, replikeret og så videre - dette kan kun være effekt af at arbejde Googles database algoritmer. Også Google er ved at ændre det indekserings algoritmer og IE er det muligt, at nogle af dine allerede indekserede sider nu betragtes som en gentagelse af indholdet (dvs. de fleste medlemsstater sider er i 99% samme) og fjernet fra indekser.

Så længe du ikke kan se stort antal fejl i jeres webmaster værktøjer, du kan antage, at det er netop, hvordan Google fungerer. Men hvis du ser fejl - så er det på din side, og så skal du reagere.
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Danish
    Translated text
    En uge er gået nummeret på min hjemmeside Google har næsten ikke ændret sig, og selv på meget små op og ned, men kunne ikke nå antallet 145 000 (antallet af uger siden der). 2 dage siden det holdt 145.000. Og i dag er 143.000. Jeg har ikke konfigurere eller ændre den robots.txt fil efter 6 måneder. og min robots.txt-fil konfigureret som følger:
    User-agent: Mediapartners-Google *
    Disallow:
    Den opdaterede indeks sitemap status er rapporteret som en succes, men URL'er indsendes var stigningen URL'er i web-indeks at afstanden reduceres med dagen. Jeg ved ikke, hvad der skete med mig, kan du hjælpe mig, hvorfor? Årsag Jeg ved ikke hvorfra. Jeg ville bruge omkring en måned, men vBET 2,10 jeg var ikke vBSEO Sitemap Generator konfiguration som din guide her) Men når jeg skifter til en kommerciel version 3.3.3 jeg var interesseret og læse manualen opsætningsfil sitemap. I første omgang med den 3.3.3 jeg fandt meget begejstret for den stadige stigning i indekset Google. Siden opgraderingen til 3.3.4 skal være på denne måde. Jeg ved ikke hvorfor igen? Håber du hjælp. kun 19 fejl i mødetidspunkt ud af mit websted i Google Webmaster værktøjer
    Original text
    Senest redigeret af haiduongbk; 02-07-1001:51.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af haiduongbk View Post
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Danish
    Translated text
    En uge er gået nummeret på min hjemmeside Google har næsten ikke ændret sig, og selv på meget små op og ned, men kunne ikke nå antallet 145 000 (antallet af uger siden der). 2 dage siden det holdt 145.000. Og i dag er 143.000. Jeg har ikke konfigurere eller ændre den robots.txt fil efter 6 måneder. og min robots.txt-fil konfigureret som følger:
    User-agent: Mediapartners-Google *
    Disallow:
    Den opdaterede indeks sitemap status er rapporteret som en succes, men URL'er indsendes var stigningen URL'er i web-indeks at afstanden reduceres med dagen. Jeg ved ikke, hvad der skete med mig, kan du hjælpe mig, hvorfor? Årsag Jeg ved ikke hvorfra. Jeg ville bruge omkring en måned, men vBET 2,10 jeg var ikke vBSEO Sitemap Generator konfiguration som din guide her) Men når jeg skifter til en kommerciel version 3.3.3 jeg var interesseret og læse manualen opsætningsfil sitemap. I første omgang med den 3.3.3 jeg fandt meget begejstret for den stadige stigning i indekset Google. Siden opgraderingen til 3.3.4 skal være på denne måde. Jeg ved ikke hvorfor igen? Håber du hjælp. kun 19 fejl i mødetidspunkt ud af mit websted i Google Webmaster værktøjer
    Original text
    Efter min mening nok ikke sker noget. Du har ingen fejl i Webmasterværktøjer. 143 000 eller 145 000 - det ligner skøn ikke er reelle, nøjagtige antal af indekserede sider. Og hvis det er skønnet så skønnes resultater kan variere. Hvorfra man tager disse tal?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Også en anden fejl, når jeg aktiverer vbet, på nogle sider tråd værktøjer pauser, dvs linket øverst - drop down menu pauser. Så tråden værktøjerne i bunden af tråden mangler er det ikoner. Også 'Besvar' ikonet forsvinder. Dette fejlrettelser sig selv, hvis jeg deaktiverer vbet. og det kun sker for gæsterne. Thanks.

Se her - Eternal "Erhvervelse netværksadresse" på netkortet - Computer Juice

Side 5 af 5 FirstFørste ... 345

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •