Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Enhver fik VBET arbejder med nginx som proxy

  1. #1
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    64

    Cool Enhver fik VBET arbejder med nginx som proxy



    mit site detaljer: -

    vBulletin 4.0.3 nyeste
    vbseo 3.5.0 før udgivelse
    apache 2.2.x
    seneste Nginx fuldmagt til at tjene statisk indhold


    På forhånd tak

  2. #2
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    64

    Default

    pyt jeg fik det til at virke, nogle ændringer i serveren ved min server admins

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Glad for du håndteret dette - alligevel for andre: Ja vBET arbejder med nginx (bekræftet på klient-forum). I næste udgave regler vil blive anvendt i pakken. For nu bruge dem (nødt til at vedtage til din forum mappe):
    Code:
    location /forums/ {
    
    rewrite ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;
    
    rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ last;
    rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 last;
    
    
    if (!-e $request_filename) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }
    
    }
    
    if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }

  4. #4
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    64

    Default

    er denne regel for Nginx som proxy?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Det er regler for Nginx. Jeg ved ikke, er der en forskel, hvis du bruger det bare som proxy. Som jeg skrev vi fik bekræftelse danne en af vores kunder, at det kører OK på Nginx. Har du nogen problemer med disse regler?

  6. #6
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    64

    Default

    Jeg tror, at disse regler er for Nginx som de vigtigste web-server, vi har Nginx som proxy til at apache til at tjene statisk indhold, tidligere, da jeg ramte oversætte Jeg plejede at få gateway timeout fejl, har min teknik fast det

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    OK så - undskyld for forvirring og stor, at du håndteret det. Kan du deler din løsning med andre?

  8. #8
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    64

    Default

    det var Nginx vente tid kan udstede, undskyld jeg kan ikke afsløre meget siden den blev varetaget af administrationsselskabet, der bare svarede: "Det har været fast" lol

  9. #9
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2010
    Indlæg
    83

    Default

    Text automatically translated from: Russian to: Danish
    Translated text
    God dag!

    Jeg har Nginx som proxy til Apache, disse regler ikke er i arbejde, får en fejl 500.
    Original text

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Du skal åbne en ny tråd om dit problem og give der yderligere oplysninger - hvilke regler, du bruger?
    Er du bruger stand - Nginx og Apache? Hvis du har Apache gjorde du forsøger at bruge .htaccess?

    Vær venlig at beskrive det i en separat tråd - det ene er til en anden kunde, og det er allerede løst.
    (i dette øjeblik kan jeg se oversættelser fungerer godt på dit forum - giv også URL-adresse til broken side)

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •