Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Ikke oversætter fra alt andet end engelsk?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default Ikke oversætter fra alt andet end engelsk?

Virker fint oversætte engelsk til noget andet ... Men hvis jeg navigere til / forum / es /********** og derefter skrive på spansk, betyder det ikke konvertere stillingen tilbage til engelsk (eller andre sprog).

Jeg har indstillet:

Vis oprindelig tekst for bruger: Tilføjet af Javascript

og også prøvet de andre muligheder, men ingen synes at arbejde. Jeg er sikker på det er noget dumt jeg gør ....

Også, jeg ikke ser oversat URL'er, men jeg er okay med det for nu. (Ved hjælp af vBSEO)

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

For det første (om dit andet spørgsmål) - Links der er blevet oversat, er du nødt til at ændre to filer:
    1. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_createurl.php
    2. FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_url.php
    den fulde instruktion, du har i do-not-upload mappe (readme) - En del af vBSEO integration (integration med andre mods)

Nu om de vigtigste spørgsmål (oversættelse): Gå til-> admincp-> vBET-> Google
    Jeg foreslår at indstille har tillid til Google, når tillid værdig i Googles registrering af sprog
    Du kan indstille graden af tillid - jeg foreslå, at der 0,1 (10%) i Googles registrering af sprog Confidence
    Som standard hvis det er 0,1 - så hvis Google er mindst 10% sikker på det budskab sproget så vBET vil markere nye besked ved lang bbcode automatisk. Hvis Google ikke vil være sikker nok - Beskeden bliver som den er og admin kan opdatere den manuelt, hvis det er nødvendigt.

påkrævet, Er du nødt til manuelt at redigere eksisterende stillinger. Du skal sætte den eksisterende tekst i [Lang] tags.
    Alt er beskrevet her: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html
    Senest redigeret af kamilkurczak; 04-06-1022:30.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Oversættelse spørgsmål: Jeg får det, hvis jeg ønsker at skrive på spansk, kan jeg være på alle sprog, herunder standard, men skal sætte en [lang = es] BBCode omkring mine indlæg så, korrekt? Og så vil systemet automatisk oversætte til hvilket som helst sprog (når jeg tilføje lang BBcode)?

ETA: Mistede et skridt på vbSEO vejledningen ... det hele virker nu .. TAK ******

En mindre ting, og jeg spekulerer på, om det er okay .. ser på en tråd nu .. Titel er:

Realmente bueno nueva característica .

URL'en indeholder accent jeg ... er det okay i google osv.?

realmente-bueno-nueva-caracter%C3%ADstica-628861/
    Senest redigeret af widotcom; 05-06-1000:12.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

hej,

det er ikke ok (caracter% C3% ADstica)

Pleae sørge for, at du har foretaget alle de nødvendige konfigurationer af vBulletin (og vBSEO hvis du har) er beskrevet i readme.html i installationspakken. Hvis du ikke har så kan du have problemer med nogle sprog tegn.

oversætte problem: Hvis du indstiller "Trust Google, når resultatet er tillid værdig" nye stillinger vil blive automatisk sat i lang BBCode, men du skal pakke op i gamle indlæg i dette tag.
    Hvis du skriver i forum modersmål denne tekst vil ikke være pakket i en kode.
    Senest redigeret af kamilkurczak; 07-06-1015:34.

Tilmeldings dato
    Maj 2010

Åh, jeg er ked ..

Dette er ikke et problem. Prøv at tjekke dette link i en anden browser (Opera, Firefox),
    skal oversættes korrekt.
    Dette er et problem i browseren. Google gennemgår dette link korrekt (med brevet).

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •