Jeg har kun haft plugin installeret i retning af 10 dage (betalt version) og har allerede fordoblet mængden af normale besøgende. Og det holder stigende dag for dag.
Nogle af mine top destinationssider er nu mere populære og mere besøgte på andre sprog ... end i min standard engelsk.
Det tog omkring 2 til 3 dage for de hits fra andre lande til at blive vist langsomt. Men de sidste par dage, hvor de har været voldsomt stigende.
Jeg har vbSEO installeret så godt, og anbefaler også, at for andre. Som det vigtigt at have titlen søgeord i din webadresse samt & slutter med. Html. Jeg har ikke prøvet vBulletin 4,0 URL optimering metode, så jeg er ikke sikker på hvor godt, at man arbejder.
Én ting ved jeg med sikkerhed, er, vil du se meget lidt søgeordstrafik stiger, hvis dine sider ikke er SEO optimeret og stadig ende i. Php
Også, jeg har aldrig ændret mit vbSEO Sitemap til også at omfatte andre sprog. Infact Jeg har deaktiveret vbSEO Sitemap helt så Google langsomt kunne opdage alting på egen hånd. Som det har gjort rigtigt. Du behøver ikke at indsende dit websted til forskellige Google-versioner enten ... Det vil finde dit indhold automatisk og placere den i deres passende søgemaskinen. (Google Kina, Google Indien, osv.)
Den hits var at øge så meget de sidste par dage, så jeg var nødt til at deaktivere "Hvem er online"Og andre kosmetiske funktioner i vBulletin for at holde server belastning nede.
Michal er et geni, og dette plugin sparker røv.
Den eneste bug jeg stødte ind i, når du installerer var, at jeg har en 'mærkevare gratis' version af vBulletin. Så da jeg fjernede den meddelelse om ophavsret, er det rodet med funktionaliteten af vBet så godt. Men alt er godt nu, og de ansatte her hjalp mig løse.
PM for url.