Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Sitemap problemer og reducere antallet af resultaterne på Google Site-adresse

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Default Sitemap problemer og reducere antallet af resultaterne på Google Site-adresse

Text automatically translated from: Vietnamese to: Danish
    Translated text
    Før brugte jeg gratis version 2.3.10. Så du skal ikke læse instruktionerne jeg ikke tilføje oversættelsen operation Sitemap for vBSEO Sitemap Generator til som vejledning her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Men, og jeg kan se indekset af sitemap på google det er steget hastigt. sammen med opdateringer af adresser til rådighed i Googles resultater, steget markant. Nu køber jeg vBET licens og installere den. Jeg har den manual med vBSEO Sitemap Generator som ovenstående anvisninger. Og jeg ser de parametre indeks side (URL index) på sitemap og præsentere forsinkede resultater n Google et lille fald.
    - Hvad betyder det mislykkes eller ikke?
    - Et andet problem i Google webmaster værktøj, som jeg fandt diagrammer websted lastning hastighed er bremset meget. diagrammer stigningen. kommercielle version var klart hurtigere service. Men er det mere alvorligt websted?
    Original text

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

om det andet spørgsmål:

vbet har intet at gøre med sitemaps downloading tid.
    muligvis hvis du ikke integrere din sitemap før - det kan være en årsag.
    Hvis du integrerer den Sitemap først nu - det sitemap er langt større og downloading er langsommere.

for det første spørgsmål, jeg ikke forstår, hvad der præcist er problemet. Kan du forklare?
    Senest redigeret af kamilkurczak; 03-06-1011:02.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Intet svar. Jeg ændre en tråd status til løst.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •