Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 13

Tråd: Problemer med 3.1.0 lige købt!

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Exclamation Problemer med 3.1.0 lige købt!

Nå, jeg har lige købt VBet 3.1.0, og når du er på Vbet Main, kan jeg ikke få adgang til noget som helst! Det er at bede mig om at indtaste min licens nummer, men der er ikke en knap for at sende formularen bagefter ...

Min installation gik glat uden nogen problemer, men jeg er blokeret der. Jeg havde un-installeret version 2 helt før (produkt og filer).

Hvad skal jeg gøre herfra? Jeg vil gerne bruge det nu da jeg har lige købt det!
    Senest redigeret af vBET; 05-11-0906:08. Årsag: Forkert BBCodes

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Og hvorfor ser jeg det franske flag på mit tidligere indlæg? Jeg skrev mit budskab på engelsk, ikke på fransk! Jeg kan ikke få det.

Mit standard valgte sprog her på forum er engelsk, men alle de menuer jeg ser, er på fransk! Hvordan kan det være?

Edit: Jeg skrev dette budskab også på engelsk, men det nu skoene op kun på fransk ?****** Hvad sker der????
    Senest redigeret af Cybershaolin; 05-11-0906:09. Årsag: Redigeret af sprogproblemer igen

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Cybershaolin View Post
    Og hvorfor ser jeg det franske flag på mit tidligere indlæg? Jeg skrev mit budskab på engelsk, ikke på fransk! Jeg kan ikke få det.

Mit standard valgte sprog her på forum er engelsk, men alle de menuer jeg ser, er på fransk! Hvordan kan det være?
    Det er fordi du fortalte mod, at det er på fransk Ved at sætte lang BBCode manuelt eller automatisk (ved at indstille standard brugerens sprog).

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nå, jeg har lige købt VBet 3.1.0, og når du er på Vbet Main, kan jeg ikke få adgang til noget som helst! Det er at bede mig om at indtaste min licens nummer, men der er ikke en knap for at sende formularen bagefter ...

Min installation gik glat uden nogen problemer, men jeg er blokeret der. Jeg havde un-installeret version 2 helt før (produkt og filer).

Hvad skal jeg gøre herfra? Jeg vil gerne bruge det nu da jeg har lige købt det!
    Det er ikke normalt. Indstillingspanelet er genereret af vBulletin motor - Please genindlæse siden. Hvis ske igen forsøger at importere igen produkt-fil.
    Sørg også for, at du har CURL installeret på din server (hvis 2.x arbejdede så er det).

Under alle problemer - bare spørg og vi vil gerne hjælpe dig

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tja, faktisk, jeg ønskede at teste det lokalt, før du installerer den på min live-forum. Lokalt, selv om jeg prøver at opdatere siden, den eneste info jeg ser på th VBet Main er licensen ting. Genimportere produktet hjalp heller ikke.

Også, jeg var en af dem, der doneres før 3.1.0 var tilgængelig for download? Var vi ikke meningen, at få rabat, når 3.x synes?

På en anden sag, her på jeres eget forum kan du fortælle mig hvorfor, når mit sprog er opsat på engelsk, ser jeg alle menuer, stolper osv. på fransk? Jeg prøvede at rydde cookies, cache, forfriskende side men intet hjalp, jeg er stadig på fransk!

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Senest redigeret af vBET; 05-11-0916:17.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Også, jeg var en af dem, der doneres før 3.1.0 var tilgængelig for download? Var vi ikke meningen, at få rabat, når 3.x synes?
    Vi har ikke annoncere noget som, at

På en anden sag, her på jeres eget forum kan du fortælle mig hvorfor, når mit sprog er opsat på engelsk, ser jeg alle menuer, stolper osv. på fransk? Jeg prøvede at rydde cookies, cache, forfriskende side men intet hjalp, jeg er stadig på fransk!
    Bare klik på engelsk flag for at gå tilbage til engelsk sprog Og tjek din standard brugerens sprog i User CP - Mod ønsker at være smart, så når nogen fortæller, at hans standard sprog er fransk det vil bringe ham tilbage til fransk.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Selv om jeg kører det lokalt, jeg stadig har adgang til internettet via min lokale forum ... men er der en måde at gøre dette arbejde, fordi jeg ønsker at teste det, før de går live med det ... Der er intet, der blokerer forum. Hvorfor er du tilføjer, at en del om lidelse med, hvad jeg har nu, og at Internettet er fælles for fora? Tror du, det er ikke fair at forsøge test, før risikere ting på en levende forum før? Og ja, var 2.x kører fint før.

Vi har ikke annoncere noget som, at
    Nå, taget direkte fra dit indlæg # 720 på vbulletin.org:

Quote Oprindeligt indsendt af NLP-er
    Det er derfor, - enhver, der doneret mig i dette projekt indtil dette øjeblik, vil få 1 gratis licensnøgle og 1 gratis kredit link fjernelse af licens til 3.0.0
    Dette er en form for rabat ... men du gjorde ikke tilbyde dette til mig endnu ... Så hvordan kan jeg få en en mere fri brug licensen og en fjernelse af licensen?

Bare klik på engelsk flag for at gå tilbage til engelsk sprog Og tjek din standard brugerens sprog i User CP - Mod ønsker at være smart, så når nogen fortæller, at hans standard sprog er fransk det vil bringe ham tilbage til fransk.
    Jeg fandt hvorfor. Det var tilføjer / fr i slutningen i stedet for bare http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Selv om jeg kører det lokalt, jeg stadig har adgang til internettet via min lokale forum ... men er der en måde at gøre dette arbejde, fordi jeg ønsker at teste det, før de går live med det ... Der er intet, der blokerer forum. Hvorfor er du tilføjer, at en del om lidelse med, hvad jeg har nu, og at Internettet er fælles for fora? Tror du, det er ikke fair at forsøge test, før risikere ting på en levende forum før? Og ja, var 2.x kører fint før.
    Bare fordi internetforbindelse er nødvendigt for dette mod til at køre
    Om test vær test forum ikke tilgængelig for offentlig visning.

Dette er en form for rabat ... men du gjorde ikke tilbyde dette til mig endnu ... Så hvordan kan jeg få en en mere fri brug licensen og en fjernelse af licensen?
    Det er simpelt - fordi du ikke opfylder beskrevne tilstand. Kig på message date

Jeg fandt hvorfor. Det var tilføjer / fr i slutningen i stedet for bare vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) - Powered by vBulletin
    Jeg er glad for du løst denne her.

Har du stadig har problemer med installationen? Hvis ja, bedes PM mig adgang til din Admin CP og FTP jeg vil tjekke det

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bare fordi internetforbindelse er nødvendigt for dette mod til at køre
    Om test vær test forum ikke tilgængelig for offentlig visning.
    Test et forum lokalt betyder i sig selv, at det ikke er vist til nogen!

Som jeg sagde, jeg er ikke i stand til at se muligheder på vBet Main i mit admincp når teste den på mit lokale forum. Om at sætte dit hack på min Live-forum, jeg godt ved ikke længere hvad jeg skal gøre med dette, da jeg ikke rigtig sætte pris på den slags svar, du gav mig her.
    Senest redigeret af vBET; 06-11-0900:56. Årsag: Privat spørgsmål flyttet til PM

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •