Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Aktivering e-mails kun på engelsk

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Default Aktivering e-mails kun på engelsk

Forhåbentlig Michal vil ikke føle sig overvældet, når han vender tilbage. Jeg tror, han sagde, at der var alvorlige oversvømmelser i Polen. Godt han har mere hjælp næste uge

Anyway .... Jeg prøvede at tilmelde dig en ny bruger, gennem forskellige oversatte sprogversioner af mit forum ... og hver gang Aktivering e-mail altid kommer igennem på engelsk.

Jeg sørger for at vælge passende (forskellige) sprog såvel i registreringen.

Jeg har følgende indstillinger.

Diverse> Vis oprindelig tekst for bruger> Normal
    Diverse> Vis oprindelig tekst til gæsten> Normal
    Diverse> Oversæt vBSEO beskeder i JavaScript> Ja
    Google registrering af sprog> Hav altid tillid til brugeren

nogen ideer?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Tilbage til spørgsmålet. vBET ikke støtter Emails oversættelse i dette øjeblik.

Vi har allerede på vores TODO liste til at integrere vBET med vB sætninger system. Når den vil være klar så vi kan tjekke muligheder for at krog i automatiske e-mails notifikation (der baserer på sætninger) og gøre vB vælger sætning i henhold til den faktiske oversættelse.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Og jeg er også glad for, at næste uge vores vrimler vil blive større og du som vores kunder vil få hurtigere støtte og hurtigere nye funktioner i vBET
    Awesome, godt at høre! Dette er et fantastisk produkt.

Vi har allerede på vores TODO liste til at integrere vBET med vB sætninger system. Når den vil være klar så vi kan tjekke muligheder for at krog i automatiske e-mails notifikation (der baserer på sætninger) og gøre vB vælger sætning i henhold til den faktiske oversættelse.
    ok, tak.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

er dette løst? Jeg bruger 3.3.6 og e-mails dont blive oversat. popup-vinduer for

Banned
    Tilmeldings dato
    Nov 2010

Hej!
    Her er svaret:
    Tilbage til spørgsmålet. vBET ikke støtter Emails oversættelse i dette øjeblik.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •