Flyttet til bugs sektionen. Vi vil undersøge det og give hurtig løsning, hvis det vil være let at beskrive
Jeg prøvede bare at genskabe problemet. Uden held. Jeg har lavet ny blog, men ikke godkende den bare gå til preview. På få det vist var opaqued med lang BBCode hvad der forventes. Når jeg sætter forhåndsvisning igen var det fint på det skal være. Måske er jeg forsøger at gengive det i forkert måde, eller ikke forstået spørgsmålet. Jeg troede, at spørgsmålet om, tilføjer lang BBCode, når det allerede er tilføjet. Men jeg ser ikke en sådan adfærd.
Bemærk, at hvis du skriver besked og ønsker at få det vist vil blive opaqued af lang bbcode ifølge valgte sprogregistrering strategi. Dette er som det vel at arbejde. Og hvis du fjerne det og se forhåndsvisning igen, så vil det igen detektere sproget og tilføje lang BBCode. Dette er som det skal være. Fordi forhåndsvisning gør samme ting som har gjort gældende, bare withour gemme det i databasen. Så yo nødt til at se præcis samme ting, som vil blive indsat i databasen, når du sender den.
Fortæl er spørgsmålet eksisterer, og jeg var at kontrollere det forkert, eller det er, som vi har designet det?
Enhver antydning hvordan man kan reproducere det?
Senest redigeret af vBET; 10-06-10 på 22:42.
Intet svar. Anyway - vi har fundet noget, der kunne også dette spørgsmål i område af udstationering. Allerede fast - vil indgå i næste udgave. Lad os vide, det vil vise sig, at det var andre spørgsmål - vi vil genåbne denne ene.