Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Jeg har problemer med at leve

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Jeg har problemer med at leve

Jeg har været tanker om at få udbetalt, når du installerer den gratis version, men det var et problem. Så jeg gav op tager. Er der ikke nogen oversættelse. Jeg tror, fra vBSEO

"Parse error: syntax error, uventede T_STRING i / home / xxx / domæner / xxx.net / public_html / global.php (834): eval () 'd code on line 153

"Hvis du er sikker på at klikke på et gyldigt link, bedes du kontakte administrator."

Script virker ikke
    Senest redigeret af rosende; 19-05-1002:36.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Giv mig indhold fra din global.php fil omkring linje 834 (nogle linier før og efter), og punkt, som er 834. Jeg ved ikke, hvilke vB version du bruger, så jeg kan ikke tjekke det selv.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

udgave 3,8,5

vbseo 3,5 RC1

detaljer sendt pm

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Spørgsmålet er om at generere output fra footer skabelon. Forhør dig betyder det stadig eksisterer på dit forum, når flag er sat til Navbar.

Hvis ja så skal du deaktivere vBET et øjeblik og check ikke problemet stadig eksisterer. Hvis ja, så er det ikke relateret til vBET (vBET gør intet når den er deaktiveret).

Hvis problemet forsvinder, når vBET er deaktiveret, så vær venlig PM adgang detaljer til Admin CP og FTP - vi bliver nødt til at tilføje til logs nøjagtige indhold af sidefodskabelon og tjekke, hvad der er galt.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

ok pm sendt.
    Senest redigeret af vBET; 20-05-1021:43. Årsag: URL fjernet, da der allerede i PM

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du skal bare have forkerte htaccess -. Bedes lægge et passende vBET regler passende sted. Ligesom Manualen beskriver det. Så alt vil arbejde på OK.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •