Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Jeg kender ikke dette mod. Kan du beskrive mig, hvordan det fungerer? Kan det have sin egen undermappe i URL? Er det skaber output uden brug af global_complete krog (bare udskriver det til output)? Kan du give mig præcise webadresse, hvor jeg kan se det i aktion?
OK - Jeg ser, at dette mod bruger global_ færdig - jeg var forkert at sige, at sandsynligvis ikke på grund af 'vbet_flag' spørgsmål. Jeg kan se problemet, og jeg kan se, at links er brudt efter første oversættelse - der er begyndt med '.' (Dot) - uden www. Venligst PM mig adgang detaljer til din Admin CP og FTP - jeg vil undersøge sagen og rette den.
Desværre er disse muligheder giver os intet. I dette øjeblik er vi opmærksomme på problemet, men kender ikke årsagen. For fuld diagnosticere og korrektion har vi brug for adgang til dit forum.
Desværre er disse muligheder giver os intet. I dette øjeblik er vi opmærksomme på problemet, men kender ikke årsagen. For fuld diagnosticere og korrektion har vi brug for adgang til dit forum.