Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Komprimeringsfejl!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Default Komprimeringsfejl!

Jeg tror, at alt er installeret korrekt, men når det er aktiveret, får jeg denne fejl på min hjemmeside:

Indholdskodning Fejl
    Den side, du prøver at se, kan ikke vist, fordi den bruger en ugyldig eller ikke-understøttet form for kompression.
    * Kontakt venligst webstedsejere at informere dem om dette problem.

Kan du hjælpe!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Også, selv med de handicappede produktet, er min portal side nu blot en tom side.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvis du har problemet med handicappede vBET det er ikke vBET fejl.
    Bemærk, at hvis du er ufing vBSEO og handicappede vBET af Admin CP så vBET er ikke slået endnu - fordi tou stadig at omdirigere til vBET i htaccess og stadig bruge vbet funktioner i 2 ændrede filer af vBSEO..

Først skal vi nødt til at bestemme gør det, er vBET fejl. Sørg for at vBET completly er dissabled. Hvis ja, og problemet stadig sker der så vBET er ikke årsagen.

Er du bruger vBSEO? Hvad er status, når vBET er completly deaktiveret (i Admin CP + htaccess regler + tilbagekalde ændringer i vBSEO)?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Når fuldstændigt deaktiveret, da du beskrevet ovenfor også (jeg vendt alle de ændringer), så alt er tilbage til normal.
    Ja, jeg bruger VBSEO. Når jeg aktiverer denne får jeg "Compression" fejl, og min portal side er en tom side.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - vi er sikre på nu, at det er relateret til vBET. Dit spørgsmål er ikke standard en - så jeg vil gerne spørge dig om andre mods, som du bruger. Har du noget mod til komprimering?

Næste vink om blank side - vær sikker på at du har installeret PHP moduler: CURL og iconv (http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8)

Fortæl gjorde du brugte oversættelse SEO links? Har du tilføjer vBET regler til. Htaccess? Hvis ja - hvad er dit forum webadresse? - Betyder det anvender sub-directory i URL (i så fald reglerne skulle ændres som beskrevet i vejledningen)?

Vær kopier af alle filer, som du vil ændre under installationen og integrationen, og installere hele produktet igen fra den tigge. Vær sikker på at du brak instruktioner præcist. Hvis du ønsker, at vi gjorde installation for dig, kan du købe installation service for $ 30: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

O Jeez mand **********. jeg kommer til at betale for installationen nu. Jeg vil bare have at vide først, hvornår dette vil ske tak. For jeg ikke har råd til at have min portal tom. Tak for dit hurtige svar. Jeg sætter pris på det.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Venligst PM eller mail-adgang detaljer, så vi vil kunne gøre lavet installationen.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •